به گزارش پارس نیوز، 

استقلال از جمله باشگاه‌های بدهکاری بود که در پی اخطار کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های بدهکار مبنی بر ممانعت از ثبت قراردادهای بازیکنان جدید، نمی‌توانست قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند.

استقلالی‌ها با توجه به بدهی‌هایی که در کمیته کمیته انضباطی داشتند، حق ثبت قرارداد و استفاده از بازیکنان جدید خود را تا تسویه حساب یا جلب رضایت طلبکاران نداشتند. این در حالی است که روز گذشته (پنجشنبه) بازیکنان جدید باشگاه استقلال قرارداد خود را در هیئت فوتبال به ثبت رساندند.

یکی از طلبکاران باشگاه استقلال آندرانیک تیموریان است که با وجود طرح شکایت در کمیته انضباطی در سال 95 و صدور حکم به محکومیت در این زمینه، مشخص نیست چگونه کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی با وجود چنین حکمی اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال را داده‌اند. تیموریان با وجود تخفیف قابل توجهی که سال قبل به استقلال داده بود، هنوز به حق و حقوقش نرسیده و به شدت از این اقدام سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ناراحت است.

وکیل آندو در شش ماه اخیر خلف وعده استقلالی‌ها را به فدراسیون و کنفدراسیون فوتبال اطلاع داده بود اما با این وجود به نظر می‌رسد این بازیکن از لیست طلبکارهای استقلال خارج شده تا قراردادها با ثبت برسد. مسلما این یکی از پرونده‌هایی است که می‌تواند چالش‌های جدیدی را برای مدیران جدید به وجود بیاورد.