به گزارش پارس نیوز، 

امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی قائمشهر در نشست خبری، گفت: قبل از هر چیزی باید تبریک بگویم به مجموعه تیم نساجی مازندران که با مربی مثل جواد نکونام توانستند تیمی به این خوبی جمع کنند که واقعا امشب کارمان را بسیار سخت کردند مخصوصا در نیمه دوم که با انرژی و جنب و جوشی که داشتند کار را برای ما پیچیده کردند. البته خودمان در نیمه دوم یک مقدار مقصر بودیم و بی‌دقت کار کردیم ولی در کل من از شاگردانم راضی هستم و این برد را به همه مجموعه ذوب‌آهن که بسیار زحمت کشیدند تقدیم می‌کنم. فکر کنم در هفت سال اخیر اولین باری است که ما اولین بازی لیگ را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم و این جای تبریک دارد برای همه.

او در ادامه گفت: ما بازی را در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم، حدود ۷۰ درصد مالکیت توپ داشتیم، با خلاقیتی که در جناح راست داشتیم و با وجود فرارهای میلاد فخرالدینی و سید حسینی که روی آن‌ها در تمرینات کار کرده بودیم، توانستیم به گل برسیم. بعد از گل هم توانستیم بازی را مدیریت کنیم و حفظ توپ کردیم. در نیمه دوم با تغییراتی که نساجی مازندران در ترکیب تیمش انجام داد یک مقدار شکل بازی را عوض کرد و ما مجبور شدیم که در لاک دفاعی فرو رویم اما در کل بازی را خوب شروع کردیم و خوب بازی را تمام کردیم و همین باعث شد تا بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره فضای ورزشگاه و هواداران تیم نساجی مازندران، گفت: بهتر از این هواداران پیدا نمی‌شود. من در موقعی که در تیم ملی کار می‌کردم جلوی ۸۰ هزار نفر فوتبال بازی می‌کردیم ولی این شور و اشتیاق و نزدیکی هواداران به باشگاه جو را کاملا متفاوت کرد و هر تیمی به این ورزشگاه بیاید قطعا با مشکل روبه‌رو خواهد شد چون تماشاگران این تیم واقعا به عنوان یک یار دوازدهم عمل می‌کنند. در کل تجربه خوبی بود، از این هواداران تشکر می‌کنم که باعث حمایت و پیشرفت فوتبال می‌شوند.

او هم‌چنین در ادامه گفت: شور و اشتیاقی که هواداران در ورزشگاه داشتند بسیار شبیه هواداران لیورپول در ورزشگاه آنفیلد بود و این مساله برایم بسیار جالب بود.

نمازی درباره عملکرد داوری گفت: من فکر می‌کنم داور روزی خوبی را داشت، بازی سختی برای‌شان نبود. ما و تیم نساجی یک بازی جوانمردانه ارائه دادیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی به وجود آمد. من در پایان بازی به آن‌ها تبریک گفتم و در کل فکر می‌کنم آن‌ها عملکرد خوبی در این بازی بر جا گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره تاکتیک تیمش، ادامه داد: ما درباره تاکتیک تیم‌مان به هیچ عنوان عقب‌نشینی نخواهیم داشت یعنی در بازی ما بیش‌تر روی حفظ توپ و بازی تهاجمی کار می‌کنیم. مشکل ما در این بازی این بود که دو تعویض اجباری باید انجام می‌دادیم و کمبود بازیکن در آن پست باعث شد که ما در این بازی تغییر تاکتیک بدهیم و این مسائل در نهایت موجب شد که ما یک مقدار کار را دفاعی پیش ببریم و بازی تهاجمی نساجی در نیمه دوم این مساله را پررنگ‌تر کرد.

نمازی در ادامه اظهار کرد: ما قبل از شروع لیگ حدود ۴۰ روز تمرین کردیم. من در کل یک شیوه دیگری را برای بازی کردن در تیم ذوب‌آهن پیاده کردم و با روش و فلسفه‌ای که سال پیش در تیم بود کاملا متفاوت است. تا بازیکنان بخواهند با روش من هماهنگ و سازگار شوند یک مقدار طول می‌کشد و ناهماهنگی‌هایی که در این بازی مشاهده شد از همین مساله ناشی می‌شود اما مطمئن باشید ما در هر سه لیگ جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر حرف برای گفتن خواهیم داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای قهرمانی برنامه‌ای دارید؟ گفت: اگر هدف ما در لیگ جز قهرمانی باشد نباید اصلا در این مسابقات شرکت کنیم. من قول قهرمانی نمی‌دهم چون کار مربی قول دادن نیست، کسی هم که قول می‌دهد واقعا کار اشتباهی می‌کند چون در جریان یک فصل می‌تواند هزاران اتفاق بیفتد ولی سعی می‌کنیم هم در لیگ برتر و هم در میادین دیگر بهترین بازی را به نمایش بگذاریم و در لیگ برتر به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/