به گزارش پارس نیوز، 

تراکتورسازی جان توشاک نوید روزهای بسیار روشنی را می دهد، حضور محمدرضا زنوزی و تغییر چهره نظامی به خصوصی این باشگاه و همچنین عملکرد مثبت و متفاوت آنها در این مقطع زمانی کوتاه خود بیانگر راه روشن و آتیه خوش آنهاست، آتیه ای که در سال های گذشته هواداران پرشمار تبریزی ها را جان به لب کرده بود.

در سوی مقابل تیمی به میدان خواهد آمد که محمود فکری برای حضور آن  در لیگ برتر با تمام و دل و جان جنگید اما دست آخر عبدالله ویسی از راه رسید و سکان آن را به دست گرفت تا تصمیم نه چندان حرفه ای مدیران نفتی های مسجد سلیمان بدل به دلخوری بزرگی برای فکری شود.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان
نفت مسجد سلیمان پیش از این تجربه حضوری کوتاه مدت را در لیگ برتر داشته است و این تجربه دوم آنها محسوب می شود که حالا با بکارگیری از شناخت نسبتا مناسبی که از چالش های لیگ دارند، می توانند موفقیتی بهتر را این بار در کارنامه خود با رهبری میلاد میداودی در نوک پیکان خط حمله به ثبت برسانند.

تراکتوری ها اما حال و روزی کاملا متفاوت را تجربه می کنند، آنها مهدی کیانی رهبر موثر خط میانی خود را از دست داده اند اما شاهد آن هستیم که هیچ اتفاق خاصی در این تیم رخ نداده است! چرا که تفکر حرفه ای توشاک به تک تک بازیکنان جوان و جدید این باشگاه قدیمی تزریق شده است.

بازیکنان تراکتورسازی
تبریزی ها در فصل پیش رو از سلاح مرگباری رونمایی خواهند کرد که قطعا ترکش های آن بر تن رقبا لرزه خواهد انداخت! چرا که امروز آنها فاز هجومی خود را تا حد غیر قابل باوری قدرت بخشیده اند و در خط دفاع اطمینانی آرامش دهنده را حاصل کرده اند.

انتهای پیام/