به گزارش پارس نیوز، در یکی از اولین مسابقات لیگ برتر هجدهم فردا تیم‌هاینساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. مهم ترین تقابل این مسابقه بدون تردید رویارویی جواد نکونام و امید نمازی به عنوان سرمربیان دو تیم است.

نکونام و نمازی که هردو سابقه کار کردن طولانی با کارلوس کی‌روش با تیم ملی را دارند به نوعی زخم خورده های مربیگری در تیم ملی هستند و حالا تقابل شان می‌تواند جذابیت‌های خاصی داشته باشد.

نکونام بعد از سال‌ها حضور در تیم ملی به عنوان کاپیتان و رابطه خوبی که با کارلوس کی‌روش داشت، به نیمکت مربیگری تیم ملی رسید و مدتی به عنوان دستیار سرمربی پرتغالی کار کرد اما اختلاف‌هایی که میان او و کی‌روش پیش آمد باعث جدایی اش شد.

نمازی نیز قبل از جام جهانی 2014 چند سال دستیار کی‌روش بود اما جدایی ناگهانی او و حضور در تیم ملی زنان آمریکا مشکلاتی را میان او و سرمربی تیم ملی ایجاد کرد و کار به جایی رسید که دو طرف مصاحبه‌های تندی نیز علیه یکدیگر انجام دادند.

از طرف دیگر نکونام و نمازی در دوران کاپیتانی سرمربی کنونی نساجی و مربیگری سرمربی فعلی ذوب‌آهن رابطه خوبی با هم داشتند و حالا دست تقدیر اینطور رقم خورده که دو مربی ناراحت از برخی رفتارهای سرمربی تیم ملی فوتبال فردا در هفته نخست لیگ برتر ایران رودرروی یکدیگر قرار بگیرند و برای موفقیت تیم شان بجنگند.

دیدار نساجی و ذوب‌آهن ساعت 20:45 فردا در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.