به گزارش پارس نیوز، امیری که چند روز پیش راهی ترابزون اسپور ترکیه شده و قراردادی دو ساله با این تیم امضا کرده بود، دیروز در تمرین پرسپولیس حضور یافت. وحید امیری یکی از پیراهن هایش را نیز با خود برد تا به امضای برانکو ایوانکوویچ برساند.

 

امیری در شهید کاظمی به برانکو گفت: «دلم می خواست در پرسپولیس بمانم اما شرایطم طوری بود که دیگر پیشنهاد ترابزون را پذیرفتیم.» برانکو با تقدیر از عمکرد امیری اظهار داشت: «به تو حق می دهم چون بازیکن آزاد بودی و می توانستی تصمیم بگیری.» در ادامه امیری با تک تک هم تیمی های سابقش به صحبت پرداخت.

 

او در چمن ورزشگاه شهید کاظمی نیز حاضر شد و دقایقی را با بازیکنان تیم پرسپولیس سپری کرد. امیری از لیگ شانزدهم در پرسپولیس بود و دو فصل فوق العاده را با قرمزها سپری کرد. او فصل پیش اغلب بازی ها را در پست وینگر چپ سپری کرد و پس از مسلمان، بیشترین پاس گل را برای هم تیمی ها فرستاد. وحید امیری در پایان این دیدار صمیمانه از سرخپوشان خداحافظی کرد.

 

 

سپس به برانکو ایوانکوویچ گفت: «از شما بدی ندیدم، همه خوبی بود. من هم کم نگذاشتم. دوست داشتم بمانم و کمک کنم اما با تمرینی که امروز دیدم فکر کنم پرسپولیس بازهم قهرمان شود.» سرمربی سرخ ها نیز بار دیگر از امیری تشکر و گفت: «ما دوران خوبی با تو داشتیم و همکاری مان خوب بود.» امیری و برانکو در طول این دو فصل نیز رابطه بسیار خوبی با هم داشتند.

 

امیری با قرارداد یک میلیون و 400 هزار یورو ترابزونی شده بود. قراردادی که با قیمت کنونی یورو و روند افزایشی اش، می تواند حدود 20 میلیارد تومان نصیب امیری کند.

 

این وینگر 30 ساله، باتوجه به عملکرد فوق العاده در جام جهانی با چنین پیشنهادی روبرو شد و حالا یکی از گران ترین بازیکنان تیم ترابزون به حساب می آید. البته امیری پیش از حضور در استانبول مدیربرنامه هایش را به باشگاه پرسپولیس فرستاد تا مذاکره ای با آن ها انجام دهد اما او در نهایت به لیگ ترکیه رفت تا لژیونر جدید قرمزها باشد.

 

 

تیم ترابزون اسپور در اردوی اسلوونی حضور دارد و پس از بازگشت به استانبول، امیری به آن ها اضافه خواهد شد.