به گزارش پارس نیوز، 

علی عیسی زاده عصر امروز در گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز آبادان اظهار داشت: پیش از هر چیز از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت تشکر می‌کنم که با حمایت و پشتیبانی خود در آبادان حتی برای تیمهای بزرگ نیز شرایط سختی را ایجاد میکنند.

وی اضافه کرد: تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌بندیم که یک یا ۲ بازیکن دیگر به مجموعه اضافه کنیم تا با تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه و همینطور کادر فنی بادانش، تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با بیان این مهم که بنا به دلایلی ۳۵ روز کاری را پیش از فصل از دست دادیم افزود: با این وجود تیم همدلی را داریم و با دایر شدن اردوهای بروجرد و تهران و بازیهای تدارکاتی خوبی که برگزار کردیم، روز به روز هماهنگ تر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر موضوع خاصی پیش نیاید تیم بهتری نسبت به فصل گذشته خواهیم داشت و تمام نظرات کادر فنی را برآورده میکنیم.

عیسی زاده تصریح کرد: شاید باور نکنید اما سرجیو تا قبل از آمدن به ایران ۲۳ بازی صنعت نفت را به صورت ۹۰دقیقه ای تماشا کرده بود و در روز معارفه بازیکنان تیم را با اسم و فامیل صدا می‌زد.

وی اضافه کرد: سرجیو بررسی بسیار خوبی را از تیم در خطوط مختلف تیم داشته و شاید در یک یا ۲نقطه ضعف‌های کوچکی داشته باشیم اما شک نداشته باشید ضعف مشهودی نداریم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: مطمئن باشید با حضور سرجیو جوانان آبادانی به خوبی خود را نشان خواهند داد.

وی اضافه کرد: در روزهای پایانی لیگ قبل جلسه ای را با بازیکنان خارجی فصل گذشته برگزار کردیم که از آن جمع کرار جاسم به قولی که داد پایبند ماند.

عیسی زاده در همین خصوص افزود: به هر حال به خاطر شرایط نامعلوم ۳۵ روزه تیم حتی به خاطر ثبت قرارداد با کرار جاسم هم زیر سوال رفتیم و به خاطر همین شرایط بازیکنان برزیلی ترجیح دادند تا در تیمهای دیگر فوتبال خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/