به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج در مراسم برترین‌های فوتبال ایران اظهار داشت: سال خوبی در فوتبال پشت سر گذاشتیم صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی، صعود نوجوانان به هشت تیم جهان، و سومی فوتسال در جهان، صعود  پرسپولیس و استقلال به جمع هشت تیم برتر آسیا بخشی از افتخارات فوتبال ایران در سال گذشته بود.

وی افزود: درخشش تیم ملی باعث شد که مقام معظم رهبری سه بار فوتبال را مورد عنایت قرار بدهد ما دو بار باختیم و تشویق شدیم این حاصل تلاش تمامی اهالی فوتبال است. بعد از سی چهل سال تیم استقلال و پرسپولیس در آسیا به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کردند. از کی‌روش و تیم ملی هم تشکر می‌کنم امیدوارم این موفقیت‌های تیم ملی و استقلال و پرسپولیس ادامه یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امیدوارم صعود به المپیک هم به کلکسیون فوتبال اضافه شود و بعد از ۴۲ سال بتوانیم به المپیک برویم. ما یک لیگ پربازده هم داشتیم ضمن اینکه فوتبال به مسئولیت‌های اجتماعی خود هم عمل کرده است از همه عزیزان هم تشکر می‌کنم ضمن اینکه درخشش تیم داوری ایران در جام جهانی هم باید به افتخارات فوتبال ایران اضافه شود. مسابقات منظمی هم برگزار کردیم از همه کسانی که در یک سال فوتبالی ما را همراه کرند از بازیکنان گرفته تا مدیران باشگاه‌ها، سرمربیان باشگاه‌ها و همچنین سرمربی تیم ملی و همه کسانی که این افتخار را به فوتبال ایران اضافه کردند تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/