به گزارش پارس ، مریم یکتایی در گفت وگو با فارس درباره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ما در این مسابقات متاسفانه مقابل فیلیپین و تایلند شکست خوردیم و یک پیروزی مقابل بنگلادش داشتیم. پیش از این مسابقات در تورنمنت روسیه شرکت کردیم که برایمان خوب بود اما در قهرمانی آسیا نتوانستیم خودمان را نشان دهیم و ضعیف کار کردیم.

وی ادامه داد: فیلیپین و تایلند مدت زیادی است که فوتبال را شروع کردند حتی تایلند در المپیک هم بازی کرده. فیلیپین نیز چند بازیکن آمریکایی جذب کرده است البته شاید اینهایی که می گویم دلایل خوبی برای توجیه شکست نباشد اما ما برای برد رفته بودیم و فکر نمی کردیم مقابل فیلیپین شکست بخوریم فقط به تایلند فکر می کردیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان درباره دریافت ۳ گل در ۴ دقیقه ابتدایی بازی اظهار داشت: مسلما وقتی تیمی گل خورده یا شکست بخورد فقط یک نفر مقصر نیست. همه با هم گروهی شکست می خورند یا پیروز می شوند. مسلما من هم اشتباهاتی داشتم اما دریافت ۳ گل در چند دقیقه روحیه بازیکنان بهترین تیم جهان را نیز به هم می ریزد. فیلیپین از همان ثانیه اول بازی توپ را به سمت ما شوت کرد که من آن را به کرنل زدم اما زمانی که آنها سانتر کردند بازیکنان خودمان گل را وارد دروازه کردند. گل دوم هم تک به تک وارد دروازه شد و گل سوم باز هم بازیکنان خودمان وارد دروازه ما کردند. خیلی شوکه شدم و نفهمیدم چگونه این اتفاق رخ داد.

یکتایی با اشاره به مشکلات تیم ملی عنوان کرد: هتل ما در این کشور مناسب نبود و وضعیت غذاها بسیار نامناسب بود و نمی توانستیم هیچ چیزی بخوریم و در مدت ۱۰ روز فقط یک وعده غذا در روز آن هم تکراری می خوردیم. این تغذیه برای یک ورزشکار حرفه ای مناسب نیست.

دروازه بان تیم فوتبال بانوان استقلال همچنین درباره عدم تسویه این باشگاه تصریح کرد: از وقتی به استقلال آمدم یک ریال هم پول نگرفتم. مبلغ قرارداد من پول توجیبی مردان هم نمی شود. ۳ ماه گذشته و ما هیچ پولی نگرفته ایم. هنگامی که به سرمربی یا سرپرست تیم زنگ می زنم می گویند هنوز پولی به باشگاه تزریق نشده است. اگر در لیگ پولی را که می خواهم به من ندهند شاید این فصل بازی نکنم.

وی در پایان گفت: فتح الله زاده به آقایان پاداش می دهد اما کل قرارداد بچه های ما ۳۰ میلیون تومان هم نمی شود. من از تیم های ملوان، بم و سرخپوشان پیشنهاد داشتم اما وقتی انتظاراتم برآورده نشود فایده ای ندارد بازی کنم چرا که ارزش کار خودم را پایین می آورم.