به گزارش پارس ، وحید طالب لو در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت توافقاتش با راه آهن تهران ابراز کرد: اخیرا نشستی داشته و صحبت های خودمان را مطرح کرده ایم. جلسه دوستانه ای بود و قرار است تا روز شنبه هم جلسه دیگری داشته باشیم. به هر حال فکر می کنم جلسه روز شنبه ما مسائل زیادی را روشن کند. البته از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارم اما چون اولویتم با راه آهن است، تا تکلیفم با این تیم روشن نشود، نامی از آنها نمی برم.

او در پاسخ به این سوال که هدفش از حضور در راه آهن چه خواهد بود، اظهار کرد: هدف کوتاه مدتم حضوری موفق در تیم و راه یافتن به تیم ملی است اما هدف بلندمدتم را در آینده می گویم.

دروازه بان سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر به حضور تیم ملی در جام جهانی امیدوار است، بیان کرد: کارمان خیلی سخت است اما همیشه ثابت کرده ایم که در سختی ها کارهای بزرگ می کنیم. الان هم نیاز به همدلی بیشتر وجود دارد. اگر مردم همدل باشند و انرژی خوبی به تیم ملی تزریق کنند، به طور قطع راهگشا خواهد بود. با اتفاقات اخیر مردم نسبت به فوتبال دل چرکین هستند و اگر با انرژی مثبت به مصاف حریفان برویم، می توانیم خونی تازه را در رگ فوتبال ایجاد و راه را برای پیشرفت باز کنیم.