به گزارش پارس نیوز، در حالی که چیزی تا شروع رقابت های لیگ برتر باقی نمانده است و بازیکنان برای حضوری قدرتمند برنامه ریزی می کنند شاهد درگیری مجازی دو تن از بازیکنان استقلال و پرسپولیس هستیم.

 

بعد از اینکه سازمان لیگ پرسپولیس را قهرمان بازی سوپرجام اعلام کرد احسان علوان زاده با گذاشتن یک استوری در اینستاگرام خود درگیری را آغاز کرد و با کنایه و حالت کری گفت: آمدیم؛ نبودید؛ قهرمان شدیم.

 

همین استوری کوتاه کافی بود تا بازیکن جوان استقلال را عصبانی کند.‌آرمین سهرابیان در پاسخ علوان زاده در استوری خود به علوان زاده تاخت و او را سکو نشین خواند و الفاظ دیگری هم به کار برد.

 

جوان پرسپولیسی ها هم دوباره در قامت یک پاسخگو وارد گود شد و عنوان کرد وقتی در لیگ برتر فوتبال باز یمی کرده سهرابیان در کوچه مشغول فوتبال بازی کردن بوده است.

 

بی تردید اگر کسی جلودار این دو نفر نباشد این استوری ها به صورت سریالی ادامه پیدا خواهد کرد. سهرابیان در فصلی که گذشت نشان داد می تواند یک مهره قابل اتکا برای خط دفاعی استقلال باشد و علوان زاده هم در نیم فصلی که پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم است می تواند دقایق بیشتری را در زمین پشت سر بگذارد.