به گزارش پارس نیوز، 

وحید امیری روز گذشته مذاکرات خود را با باشگاه پرسپولیس جدی‌تر کرد. این بازیکن با قرمز‌ها به توافق اولیه دست یافت تا هواداران به ماندنش خیلی امیدوار شوند. بهترین خبر برای هواداران و باشگاه این است که وحید امیری دو پیشنهاد خارجی‌اش را رد کرده و گفته: «رفتن به این تیم‌ها به نفعم نیست.»

ماجرا از این قرار است که وحید یک پیشنهاد از کشور ترکیه و یک پیشنهاد هم از قطر داشت. دو باشگاهی که خواهان امضای قرارداد با او بودند، پول زیادی به وحید امیری نمی‌دادند. از سویی باشگاه پرسپولیس به این بازیکن پیام داد حاضر است رقم خوبی برای تمدید قراردادش بدهد. امیری در این مدت خیلی منتظر ماند تا باشگاه‌های خارجی رقم پیشنهادی‌شان را بالا ببرند. او با یکی دو ایجنت در خارج از ایران در تماس بود ولی در نهایت به این نتیجه رسید شرایط برای رفتنش به خارج از ایران خوب نیست. قطری‌ها با توجه به محدودیت‌هایی که برای بودجه باشگاه‌ها به وجود آمده، رقم پیشنهادی‌شان به بازیکنان ایرانی بالا نیست. دیروز یک منبع آگاه فاش کرد رقم قرارداد امید ابراهیمی هم آنچنان بالا نبوده و تنها به این دلیل که قیمت دلار در ایران بالا رفته، قبول کرد به الاهلی برود. جالب اینجاست که ابراهیمی در سال‌های گذشته به مراتب پیشنهادات بهتری داشت و این بار هم به دلیل یکسری مسائل که در طول امضای قرارداد پیش آمد، رقم نهایی توافق با الاهلی پایین‌تر رفت. امیری به طور کامل در جریان انتقال امید به الاهلی بود. او وقتی متوجه شد وضعیت قرارداد‌ها در قطر به چه شکل شده، تصمیم گرفت به طور کامل قید رفتن به این کشور را بزند. از سویی پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای هم به امیری آش دهن‌سوزی نبود. وحید به ایجنت‌ها تأکید کرد: «اگر بخواهم پرسپولیس را ترک کنم و به باشگاه خارجی بروم، پیشنهاد باید ارزشش را داشته باشد ولی پیشنهاداتی که رسیده، ارزش جدایی از پرسپولیس را ندارد...»

بدین ترتیب او هر دو پیشنهاد خارجی‌اش را رد کرد تا به پرسپولیس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری باشد. البته وحید شفاف به قرمز‌ها نگفته این پیشنهادات را رد کرده و طوری مذاکرات را پیش برده که بتواند حداقل به بخش قابل توجهی از پولش برای تمدید قرارداد برسد. به نظر می‌رسد با اتفاقاتی که رخ داده، امیری دیگر به باشگاهی غیر از پرسپولیس فکر نکند و قراردادش را یک یا دو فصل دیگر با آن‌ها تمدید کند.