به گزارش پارس نیوز، امیر حسین فتحی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال معرفی شد و برخی از پیشکسوتان فوتبال کارنامه او در سال های گذشته را بررسی و تحلیل کردند.

** داریوش مصطفوى درباره انتخاب فتحى به عنوان مدیر عامل جدید استقلال گفت: در هر صورت برخى تصمیمات در هر سازمان با توجه به شرایط موجود شدنى است و نگرانى ها زمانى هست که یک فرد کاروان از راس کار برود و یک فرد غیر کاردان جایگزین او شود اما در مورد انتخاب فتحى و گرفتارهایى که افتخارى داشت باید بگویم فردى براى استقلال انتخاب شده که بسیار کاردان است و از گذشته حداقل ٢٠ سال با بنده در فوتبال حضور داشته است .فتحى از بالا تا پایین فوتبال را به خوبى مى شناسد و به طور حتم اگر به او در مدیریت کمک شود بهترین روزها براى استقلال رقم مى خورد اما مطمئنا اگر به او کمک هم نشود وى آنقدر قابلیت دارد که بتواند با استفاده از کمک هاى افراد خود بهترین روزها را رقم بزند.

او ادامه داد: در شرایط فعلى استقلال بهتر از فتحى نبود که سکان باشگاه را در دست بگیرد. البته افتخارى هم زحمات بسیار زیادى براى استقلال کشید و توانست نتایج بسیار خوبى در لیگ و رقابت هاى آسیایى رقم بزند اما با اوضاع و احوالى که استقلال دارد فقط فتحى مى تواند به استقلال کمک کند.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: فتحى نه تنها براى استقلال بلکه براى فوتبال بهترین است و به نظر من وى لیاقت اداره فدراسیون فوتبال را هم دارد .البته افراد کمترى او را مى شناسند اما زمان ثابت مى کند که هیئت مدیره استقلال براى انتخاب فتحى بهترین تصمیم را گرفته است و به نظرم باید هر چه زودتر حکم مدیر عاملى فتحى را به وى بدهند و اجازه دهند او با دست باز تمتمى کارها را پیش ببرد.

او افزود: حکم سرپرستى همچون ماشینى است که ٣ چرخ دارد بنابراین باید حکم مدیر عاملى فتحى خیلى زود در اختیار وى قرار بگیرد تا فتحى بتواند در انتصاب ها نیز اختیار کامل داشته باشد.

** حسن روشن درباره انتخاب فتحى به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه استقلال گفت :فتحى فردى بسیار کار بلد و انسان پاکى است و او در گذشته در سمت هاى مهم فوتبالى حضور داشته است.

او ادامه داد: فتحى مدیرى لایق بوده و یکى از بهترین مدیریتى است که در طول عمرم مى شناسم و هر کارى که از دستم بر بیاد براى کمک به او انجام مى دهم.

روشن بیان کرد: اکثر مدیرانى که به راس کار آمدند فقط به فکر اینکه نماینده شوند و پولى بخورند بودند اما فتحى هم کار بلد و هم به اندازه کافى همه چیز دارد و هیچ چیزى به او نمى چسبد.

او افزود: افتخارى خوب شد رفت ولى دیر رفت .یاد دارم گفته بود تا پایان دولت روحانى در استقلال مى مانم .بنابراین بهتر که رفت وگرنه باید همچنان او را تحمل مى کردیم .٢ باشگاه استقلال و پرسپولیس بى رحم هستند درست همان طور که براى منصوریان حیا کن رها من راه انداختند، به نظرم فتحى باید کمک بگیرد و امیدوارم استقلال با او به روزهاى خوبش برسد.