به گزارش پارس نیوز، چند رسانه از جمله فاکس اسپورت وESPN به نقل از منابع آگاه مدعی شدند که دو تیم رم و منچسترسیتی سعی دارند دانیال ارزانی بازیکن جوان تیم ملی استرالیا و باشگاه ملبورن سیتی را به خدمت بگیرند.

ارزانی پس از درخشش در باشگاهش و تیم ملی استرالیا در 12 ماه گذشته، حالا یکی از بهترین استعدادهای جهان فوتبال محسوب می شود.
این مهاجم جوان در نیمه دوم فصل گذشته رقابت های لیگ استرالیا درخشید و عملکرد او باعث شد یکی از اعضای تیم ملی استرالیا در جام جهانی 2018 باشد.

این بازیکن 19 ساله جوانترین بازیکن جام جهانی بود و در سه بازی در استرالیا در این رقابت ها حضور داشت.

ارزانی در طول بازی های جام جهانی عملکرد مثبتی داشت و توجه چند باشگاه برتر اروپا را به خود جلب کرد.
باشگاه منچستر سیتی در پیشاپیش مشتریان ارزانی است و ملبورن سیتی و قهرمان لیگ برتر انگلیس تحت چتر حمایتی گروه فوتبالی « سیتی» قرار دارند.

من سیتی می خواهد ارزانی را به خدمت بگیرد و او را به تیم دیگری قرض بدهد ،همان کاری که آنها با آرون موی کردند و سرانجام او را به هادرسفیلد فروختند.

با این حال، رم هم وضعیت ارزانی را در ملبورن پیگیری می کند و آماده ارائه پیشنهادی به او برای حضور در ترکیب اصلی تیم پایتخت ایتالیا هستند.

رم تابستان امسال با خرید بازیکنان جوانی مانند جاستین کلایورت  از آژاکس ، نشان داده است که تیم زیرکی در بازار نقل و انتقالات هستند و ارزانی را به عنوان یک ستاره بالقوه می بینند.