به گزارش پارس نیوز، وضعیت کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران و ادامه همکاری این مربی هنوز به صورت صد درصد مشخص و شفاف نیست. هرچند فدراسیون فوتبال تاکید دارد که کی روش حداقل تا جام ملتهای آسیا در ایران می ماند اما آخرین مصاحبه کی روش قبل از ترک تهران نشان از مشروط بودن ادامه این همکاری در صورت فراهم شدن خواسته هایش است.

کارلوس کی روش با عملکردی که همراه تیم ملی ایران در جام جهانی داشت، پیشنهادات زیادی دارد و عمده این پیشنهادات از کشورهای آفریقایی از جمله مصر، کامرون و الجزایر بوده است.

به نظر می رسد پاسخ منفی کی روش به کامرون و مصر قطعی است اما مذاکره با فدراسیون فوتبال الجزایر به خاطر اصرار و فشار این فدراسیون با سرمربی ایران ادامه دارد.

 سایت الجزایری «کامپتیشن» امروز در خبری اعلام کرد که حضور وحید حلیل هودزیچ سرمربی سابق الجزایر در این کشور منتفی است و هروه رنارد سرمربی تیم الجزایر هم دست رد به سینه الجزایر زده است. رنارد اعلام کرده در آفریقا به جز مراکش در تیم دیگری کار نمی کند.

این سایت در ادامه درباره کارلوس کی روش نوشت: «کی روش با تیم ملی ایران در جام جهانی موفق به کسب پیروزی مقابل مراکش و کسب یک امتیاز مقابل پرتغال شد. چند کشور از جمله مصر خواهان کی روش هستند. هرچند رسانه های مصر و ایران طی ۴۸ ساعت گذشته از توافق کی روش با مصر صحبت کرده اند ولی در حال حاضر هیچ چیز رسمی وجود ندارد. از سوی دیگر فدراسیون فوتبال الجزایر به دنبال کی روش است. نماینده فدراسیون با مدیربرنامه های کی روش از طریق ایمیل با یکدیگر در حال مذاکره هستند. فدراسیون الجزایر هرکاری برای متقاعد کردن کی روش انجام خواهد داد.»