به گزارش پارس نیوز، پل پوگبا پیش از بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل آرژانتین در رختکن صحبت هایی کرده که هم تیمی هایش را به پیروزی هدایت کرده است.

در مستندی که یکی از شبکه های فرانسوی منتشر کرد پوگبا در رختکن به هم تیمی هایش می گوید: می خواهم در زمین جنگ آوران را ببینم. این مسابقه را با خوشحالی تمام خواهیم کرد. می خواهم امشب جشن بگیرم. می خواهم همه با هم در زمین بمیریم. به دنبال مردان می گردم، جنگ آوران، سربازان!

پوگبا ادامه می دهد: امروز آنها را خواهیم کشت، چه مسی باشد چه نباشد، برایم اهمیتی ندارد! ما به اینجا آمده ایم تا این جام جهانی لعنتی را ببریم!

پوگبا در بازی مقابل اروگوئه نیز صحبت هایی با هم تیمی هایش داشته، فرانسه در آن بازی اروگوئه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

هافبک منچستریونایتد به هم تیمی هایش گفته: وقتش رسیده، اینجا دیگر راه برگشتی نیست. همین است! ما ادامه خواهیم داد، تا پایان مسیر پیش خواهیم رفت! شما را روز ۱۵ جولای خواهم دید(روز بازی فینال)، همه با هم. امروز بلیز(ماتوئیدی، به علت داشتن کارت زرد) روی نیمکت است، او ناراحت است و ناامید. بیشتر از هر کسی می خواهد بازی کند. برای افرادی مثل او است که ما امروز مبارزه می کنیم. او در زمین نخواهد بود، اما در کنار ماست. همه باید بهترین بازی خود را ارائه دهند.

امروز برای دوستانمان مبارزه می کنیم، کاری که قبلا هم کردیم. آرژانتین و بیشتر، و خیلی بیشتر، باید همه را شکست دهیم تا بهترین باشیم.!