به گزارش پارس نیوز، حسن زمانی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه به نقل و انتقالات باشگاه استقلال نمره ۱۰ می‌دهد، از تشکیل یک کارگروه برای خرید بازیکنان جدید از نیم فصل خبر داد. عضو هیات مدیره استقلال همچنین در واکنش به موضعگیری تند فرهاد مجیدی تاکید کرد که صحبتهای این پیشکسوت استقلال از روی عصبانیت بوده است.

* خروجی نقل و انتقالات آنطور که فکر می کردیم نبود
من نظرات خودم را قبلا درباره خرید بازیکنان جدید گفته ام. خروجی نقل و انتقالات آنطور که فکر می کردیم نبود. ضعفهایی را در مجموعه نقل و انتقالات باشگاه می بینیم ولی به هرحال دوستان زحمت خودشان را کشیدند.

توان توفیقی بیشتر از این نبود
بنده به نقل و انتقالات نمره ۱۰ می دهم. آقای توفیقی (معاون باشگاه استقلال) هم زحمتش را کشید ولی توانش بیشتر از این نبود!

* نیم فصل کمیته نقل و انتقالات تشکیل می دهیم
برای نیم فصل کمیته ای برای نقل و انتقالات و با حضور چند نفر تشکیل می دهیم که قوی تر در این زمینه کار کنیم. البته باید از حمایت های وزیر ورزش تشکر کنم که در این دو سال از نظر مالی و معنوی همیشه در کنارمان بود و زمان هایی که تیم در خطر حذف قرار داشت، از ما پشتیبانی کرد.

* جای نگرانی نیست
استقلال به آنچه که دنبالش است تا قبل از شروع لیگ می رسد. جای نگرانی وجود ندارد. با تمام توان لیگ را شروع می کنیم و بر خلاف دوره های قبل، از همان هفته اول استارت قهرمانی می زنیم.

* حتما تست پزشکی کریمی مثبت بوده است
باوجود اینکه آقای ملکی عضو هیات مدیره اعلام کرده بود کریمی مصدوم است ولی ما شرط امضای قرارداد با این بازیکن را انجام تست های پزشکی گذاشته بودیم. قطعا کادر پزشکی هم نظر مثبت داده که قرارداد امضا شده است. ما با هیچکس شوخی نداریم و اگر بازیکنی مشکل داشته باشد، قرارداد نمی بندیم.

* حرفهای مجیدی از روی عصبانیت بوده است
فرهاد مجیدی یکی از سرمایه های بزرگ باشگاه استقلال است و در آینده یکی از بازوهای استقلال می شود. ما نباید سرمایه های خودمان را بسوزانیم. احترام ویژه ای برای مجیدی قائلم چون انسان بزرگی است. قطعا در آینده از تجربیات او استفاده می کنیم. اینکه ایشان گفته است مدیران استقلال دسته جمعی استعفا بدهند از روی عصبانیت بوده است. مجیدی از این روحیه ها ندارد!

* ورزشگاه آزادی مشکل دارد، سوپرجام زمان دیگری برگزار می شود
باتوجه به مشکلات ورزشگاه آزادی تاریخ سوپرجام احتمالا عوض می شود. در شان سازمان لیگ نیست باوجود این مشکلات، به اجبار حرفش را برای برگزاری سوپرجام به کرسی بنشاند! به جای این کارها برنامه ریزی های بلندمدت انجام بدهند. سازمان لیگ می خواهد چه چیزی را ثابت کند؟!

* بعید است حسینی شکایت کرده است!
مجید حسینی فعلا در حال مذاکره است. اگر رفتن او از نظر مالی به نفع استقلال باشد با آن موافقت می کنیم. بعید می دانم حسینی از استقلال شکایت کرده باشد. به دوستان توصیه می کنم مسائل داخل خانواده را بین خودمان حل کنیم و پیش بیگانه نروند!

* نباید احتمال تغییرات را رد کنیم
درباره احتمال تغییرات در باشگاه استقلال باید بگویم تغییرات همه جا هست و فقط مختص استقلال نیست. این احتمالا همیشه هست و نباید آنرا رد کنیم! هرچه خیر باشد اتفاق می افتد.