به گزارش پارس نیوز، 

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده شکایت باشگاه تراکتورسازی از مهدی ترابی اظهار داشت: شکایت تراکتورسازی به دست ما رسیده بود اما ناقص بود و اخطار رفع نقص برای این باشگاه فرستادیم که مدارکشان را کامل کنند. هر زمان مدارک تراکتوری ها کامل شود، رسیدگی را شروع می کنیم.

وثوق احمدی درباره حکم کلی این گونه پرونده ها گفت: به عنوان یک اصل کلی، زمانی که یک بازیکن قرارداد داشته باشد و همزمان قرارداد جدیدی امضا کند، به این معناست که قرارداد قبلی خود را فسخ کرده است و اگر این فسخ غیرموجه باشد، بازیکن بین چهار تا 6 ماه محروم می شود و باشگاهی که قرارداد دوم را بسته، به جرم تحریک بازیکن، از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می شود.

البته در این مورد خاص به دلیل اینکه چند قرارداد بسته شده و تقدم و تأخر آنها برای ما هنوز مشخص نیست، استعلام گرفته ایم که تمام قراردادها برای ما ارسال شود تا ببینیم آیا تخلفی صورت گرفته یا خیر.

او افزود: باید بینیم دومین قرارداد را کدام تیم بسته و تاریخ این ها چه زمانی بوده است. ما در حال حاضر هیچ تصوری از اینکه قرارداد ترابی با سایپا تا چه زمانی بوده، اینکه تراکتورسازی قرارداد بسته یا نه، یا اگر بسته در کدام تاریخ و تا چه زمانی بسته، و  اینکه پرسپولیس به چه شکلی با او توافق کرده نداریم. چون حالت های مختلفی وجود دارد، از الان چیزی مشخص نیست و باید صبر کنیم که قراردادها به دستمان برسد تا بعد از آن تکلیف مشخص شود.


انتهای پیام/