به گزارش پارس نیوز، غلامحسین پیروانی درباره اینکه آیا در آخرین دوره حضور فوتبال دربازی‌های المپیک می‌توان بعد از حدود نیم قرن به صعود تیم فعلی امید ایران به این رقابت‌ها امیدوار بود، گفت: اگر برای تیم امید خوب تدارک دیده شود، تیم بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهندو باشگاه‌ها با آن همکاری کنند می‌توانیم امیدوار به صعود تیم امید کشورمان به المپیک باشیم واگرنه کار خیلی سختی داریم.

وی افزود: متاسفانه در ادوار مختلف شاهدیم شخصیت بزرگی که به تیم ملی داده می‌شود به تیم‌های پایه از جمله تیم امید داده نمی‌شود و امیدوارم برای این دوره حمایت خوبی از تیم امید صورت گیرد. زمانی که من سرمربی تیم امید بودم خوب از ما حمایت نشد و به همین دلیل آن زمان گفتم همینکه به جمع 8 تیم صعود کرده‌ایم، برای ما شاهکار است. در آن موقع فقط قلعه‌نویی و مایلی‌کهن فقط در زمینه دادن بازیکن با ما همکاری کردند. همانطور که گفتم اگر این مسائل حل نشده و حمایت خوبی از تیم امید صورت نگیرد بازهم به المپیک صعود نمی‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه آیا امکان دارد محرومیت افشین پیروانی بخشیده شود، تاکید کرد: ما به این موضوع خیلی امیدوار هستیم. افشین انسان پاکدستی است . نه اینکه چون برادرش هستم این حرف را می‌زنم. کسی که در شیراز فقط 70، 80 میلیارد تومان ارزش باغش است چگونه ممکن است خود را برای 150 یا 200 میلیون تومان در مظان اتهام قرار دهد.