به گزارش پارس نیوز، حسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره دلایل برکناری ناصر محمودی‌فرد از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: دلیل اصلی این بود که ما از محمودی‌فرد خواستیم یک کار اداری را انجام بدهد، اما اکراه داشت. موضوع نیز مربوط به شرکت برهان مبین بود. من 2، 3 بار به محمودی‌فرد موضوع را گفتم، چون کاری که قرار بود انجام بدهیم، قانونی بود، اما او شرط و شروطی داشت. ما هم گفتیم یکی بیاید که بتواند کار را انجام بدهد. در واقع علت اصلی برکناری محمودی‌فرد همین موضوع بود.

وی افزود: محمودی‌فرد از مدیران خوب و توانمند کشور است و ما با هم دوستی 20 ساله داریم. من در نشست خبری‌ام قول دادم که شرایط مجموعه آزادی در 6 ماه تغییر اساسی کند و انتظار داشتم قولی که داده‌ام، عملی شود. در همین راستا نیز آن سرعت عمل و برنامه‌ای که دیده‌ایم، وجود داشته باشد، اما سرعت لازم را ندیدیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهد اری اماکن ورزشی در خصوص موضوع شرکت برهان مبین عنوان کرد: این شرکت ظاهراً قراردادی با فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ داشته که بلیت‌فروشی دیدارهای استقلال و پرسپولیس را انجام بدهد. این قرارداد مربوط به سال‌های گذشته است. در گذشته فدراسیون فوتبال و شرکت برهان مبین بدون موافقت شرکت توسعه و نگهداری، تاسیساتی را ایجاد کرده بودند که ما می‌خواستیم این تاسیسات را به بیرون از مجموعه آزادی منتقل کنیم. ما به دنبال آن هستیم که خودمان گیت‌های شیک و آبرومند ایجاد کنیم و به همین دلیل، تاسیسات قبلی مزاحم بود و از کار ما جلوگیری می‌کرد.

کریمی در این باره ادامه داد: هماهنگی برای انتقال این تاسیسات به بیرون از مجموعه ورزشی آزادی با مجموعه قضایی صورت گرفته بود. محمودی‌فرد نیز قسمتی از کار را انجام داد، اما برای انجام باقیمانده امور شرط و شروطی داشت که ما هم گفتیم کسی در مدیریت آزادی حضور داشته باشد که بدون شرط و شروط کارها را انجام بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برکناری محمودی‌فرد ارتباطی با حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدارهای ایران در جام جهانی 2018 داشته است یا خیر، به تسنیم گفت: اتفاقاً این تصمیم، سیاست وزارت ورزش و شرکت توسعه بود که محمودی‌فرد نیز در این باره خوب عمل کرد. بنابراین برکناری‌اش ارتباطی به حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی نداشت.