به گزارش پارس نیوز، شنیده ها حاکی از آن است که حامد احمد پور یکی از مربیان سابق دوومیدانی که نزدیک به دو سالی می شود در کانادا اقامت دارد پس از درخشش و رکورد شکنی حسین رسولی پرتابگر خوش آتیه تیم ملی دوومیدانی جوانان کشورمان در گیفو ژاپن طی نامه ای رسمی به فدراسیون جهانی دوومیدانی مدعی شد که این پرتابگر کشورمان نه تنها با صغر سنی مواجه است بلکه حتی با استفاده از مواد نیروزا توانسته به مدال طلا جوانان آسیا برسد.

این در حالی است که به نظر می رسید کار این مربی از اصول حرفه ای به دور است و او می توانست این اظهارات را بر زبان نیاورد و از طریق خانواده دوومیدانی ایران این مسئله را حل و فصل کند اما او تصمیم گرفت اعتبار دوومیدانی کشورمان را در فدراسیون جهانی خدشه دار کند.

این در حالی است که نامه ای هم اکنون به دست مسئولان فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران نرسیده و باید منتظر ماند دید واکنش مسئولان فدراسیون کشورمان نسبت به این مسئله چیست چرا که این موضوع در حد یک ادعا بوده است و اثبات آن زمان می برد.

اینگونه ادعا  ها در سال های اخیر برای ورزشکاران و مربیانی که توفیق چندانی در ایران نداشته اند و ترک وطن کرده و به عنوان مهاجر دست به دامن دیگر کشور ها شدند رواج داشته است و به نوعی با این خوش خدمتی ها باید نقص های فنی  را جبران کنند و شاید کشور میزبان را مجاب به تمدید اقامت و یا دریافت مجوز فعالیت کنند.

امروز در رقابت های جهانی حسین رسولی  پرتابگر دیسک کشورمان بایدبه میدان برود و امیدواریم نشان بدهد که اینگونه ادعا ها تاثیری در عملکرد فنی او نخواهد داشت.