به گزارش پارس نیوز، سید جلال حسینی در خصوص اردوی پرسپولیس در کرواسی گفت: یکی از بهترین اردوهایی بود که ما در سال های اخیر داشتیم. به شرایط ایده آل و خوبی رسیدیم. در شرایط بدنسازی بودیم و در آب و هوای خوب تمرین کردیم.

مدافع سرخپوشان پایتخت که صبح امروز شنبه با برنامه تهران ورزشی صبحت می کرد درباره مصدومیت خود در این اردو تصریح کرد: شرایط بدنسازی است و درد کوچکی داشتم که برطرف شد.

کاپیتان پرسپولیس درباره دیدارهای تدارکاتی این تیم در کرواسی افزود: چهار بازی تدارکاتی داشتیم که خوب بود. شرایط پرسپولیس سخت است. قبلا این را گفتم سوء برداشت شد. ما از نیم فصل گذشته نتوانستیم بازیکن بگیریم. بازیکن کم داریم. پرسپولیس دست و پایش بسته است. شرایط پرسپولیس خیلی وحشتناک است. با الدحیلی بازی می کنیم که از تیم ملی قطر هم بهتر است. برانکو ایوانکوویچ هم شرایط سخت تیم را دیده که به بازیکنان جوان بازی می دهد تا آماده بازی شوند.

حسینی درباره خریدهای پرسپولیس که مورد قبول هواداران وقاع شده است، اظهار داشت: از لحاظ طرفداران درست است که بازیکنان خوبی گرفتیم اما ما بازیکنان می گوییم شرایط سختی داریم. در سوپرجام هستیم و با الدحیلی بازی داریم که خیلی قوی است. سخت ترین بازی ما مقابل الدحیل است. همه از ما انتظار برد می خواهند و ما شرایط خیلی سختی داریم. بازیکنان جدید در نیم فصل می توانند اضافه شوند. اما بازی های مهم تیممان در نیم فصل اول است. هواداران فریب بقیه مسائل را نخورند. اگر شرایط مالی پرسپولیس را می گویند خوب است باید بگویم شرایطمان خیلی بدتر از بقیه است. بدهی های مالی داریم. گرشاسبی در حال حل و فصل این مشکلات است.

وی در ادامه گفتگوی خود با رادیو جوان گفت: پرسپولیس قسمت مهمی از کارهایش که بازی فوتبال است را باید دنبال کند. آنهایی که می گویند همه مشکلات حل شده است می خواهند خودشان تبرئه شوند. اما آنها را باید حفظ کنیم. در چنین شرایطی سه بازیکن خوبمان را هم از دست دادیم. وضعیت وحید امیری و بیرانوند هم هنوز مشخص نیست.

حسینی درباره پیشنهادات اروپایی به وحید امیری و علیرضا بیرانوند افزود: طبیعی است این دو بازیکن با توجه به بازی های خود در جام جهانی پیشنهادات خیلی خوب داشته باشند. این موضوع شرایط را برای باشگاه و بازیکن سخت می کند. امیدوارم وقتی مسابقات شروع شد حاشیه نداشته باشیم.

مدافع پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس مقابل استقلال در سوپرجام نیز اظهارنظر کرد و گفت: ما آماده هستیم اما می بنید که درباره برگزاری این دیدار چه اتفاقاتی که رخ نمی دهد. مشکلات لیگ برترمان آنقدر زیاد است که بهتر است در مورد آن صحبت نکنیم. سازمان لیگ فقط دستور می دهد باید بازی کرد و کاری به باقی مسائل ندارد. آنها انگار در جریان نیستند. موضوع فقط بازی نکردن استقلال نیست. الان خیلی از تیم ها هستند که هنوز ورزشگاه خودشان را روشن نکرده اند اما سازمان لیگ فقط می گوید بازی کنید. بازیکنان ایرانی به حقشان هرگز نمی رسند. به همین خاطر آقایان نشسته اند  و کار خودشان را می کنند. هیچکس زورشان به آقایان نمی رسد. کارشان را هم انجام هم ندهی محروم می کنند.

وی بار دیگر با اشاره به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و میزان تقصیر علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق این تیم تاکید کرد: آنها هم زحمت کشیدند. من منظورم از اتفاقات اخیر این است که هر مدیری، هر کاری دلش خواسته انجام داده و رفته است. خیلی از مدیران گفته اند کسی به ما کاری ندارد. این مشکل فقط هم در پرسپولیس نبوده است و در بقیه باشگاهها هم همینگونه بوده است. شخص آقای طاهری خیلی تلاش کرد. اما مشکلاتی هست که حل نمی شود. اینطور نیست که من به عنوان مدیر هرکاری کنم و بعدش هم بگذار م بروم. ما در این شرایط سخت، حدود ۷ بازیکن تیممان جوان هستند. این بازیکنان در بازی های مهم چگونه می خواهند آماده شوند؟!

حسینی که از لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خط خورده بود در مورد نتایج تیم ملی این رقابت ها افزود: شخصا از مردم عزیزم تشکر می کنم. بعد از خط خوردنم دیدم که چقدر مردم به من لطف داشتند. امیدوارم تلاش خودم را بیشتر کنم و محبت آنها را جبران کنم.

کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: خیلی ها می گفتند عزم ملی نیست اما مردم ما سنگ تمام گذاشتند. خیلی تلاش کردند. آنهایی که می گفتند عزم ملی نیست بهتر است معذرت خواهی کنند.

وی در پایان خطاب به برخی مجریان تلویزیونی گفت: اگر می گویند فلان بازیکن به خاطر فلانی خط خورده است باید بگویم چهارسال همان بازیکن تلاش کرده است. سرمربی می تواند بگوید او خط بخورد اما شما نه! بازیکن زحمت کشبیده و تلاش کرده است و دلیل نمی شود هر کس بیاید و اظهار نظر کند. ما اگر حرفی نمی زنیم به خاطر این است که جو متشنج شود.

حسینی در باره خط خوردن خود از تیم ملی نیز به گفتن این جمله بسنده کرد: من صحبتی درباره تیم ملی ندارم و منتظرم ببینم شرایط چگونه خواهد شد