به گزارش پارس نیوز، مهرامی‌ها که سال گذشته بعد از چند فصل غیبت دوباره وارد لیگ برتر کشور شدند با تیمی جوان به فینال رسیدند و نایب قهرمان شدند اما حواشی مختلفی که برای این تیم ایجاد شد فضایی ایجاد کرده که آنها تصمیم بر کناره گیری بگیرند.

فدراسیون بسکتبال اعلام کرده باشگاه‌ها باید تا بیست و هفتم تیر برای حضور در لیگ برتر اعلام حضور کنند اما شنیده شده نایب قهرمان فصل گذشته تصمیم دارد دوباره در لیگ برتر شرکت نکند و به دلیل فضای نامناسب این روزهای بسکتبال کنار بکشد.

یکی از اتفاق‌هایی که سال گذشته افتاد و فدراسیون هیچ اقدامی برای حل آن انجام نداد صحبت‌های حاشیه‌ای مهران شاهین‌طبع سرمربی فصل گذشته پتروشیمی بود. شاهین‌طبع بعد از اینکه نتوانست تیمش را به فینال لیگ برساند و از عنوان قهرمانی دفاع کند در مصاحبه‌ای اعلام کرد که محمود محشون و هروس آوانسیان داوران لیگ را تحت تاثیر قرار داده‌اند تا مهرام فینالیست شود. مهرام و آوانسیان از این ادعا شکایت کردند اما فدراسیون پاسخی نداده و حالا شنیده شده نایب قهرمان فصل گذشته تصمیم دارد دیگر در لیگ برتر شرکت نکند.

اگر این اتفاق بیفتد به نظر می‌رسد فصل آینده لیگ برتر با بحران زیادی روبه رو باشد. بودجه تیم‌ها کاهش پیدا کرده، وضعیت برخی تیم‌ها مشخص نیست و فدراسیون هم در رایزنی با حامیان مالی و اسپانسرها ناکام بوده و قطعا لیگ کیفیت چندان بالایی نخواهد داشت.