به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان پنج‌شنبه‌شب در یک بازی خانگی، میزبان ایفا اردکان بود؛ اما درنهایت بر اساس آنچه کادر فنی و بازیکنان این تیم مدعی هستند، در سایه اشتباهات داوری بار دیگر طعم تلخ شکست را چشید.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در حالی که به دنبال کسب امتیاز از این دیدار خانگی بود، بازی را با قدرت آغاز کرد اما درنهایت نتوانست حریف اردکانی را از پیش رو بردارد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی برای نمایندگان سمنان با برد و باخت‌های زیاد خانگی و خارج از خانه همراه بوده؛ اما بازی هفته دهم تلخی دیگری داشت که با درگیری میان برخی بازیکنان نیز همراه بود.

تیم شهرداری سمنان دنبال استفاده از شرایط میزبانی برای کسب امتیاز از این دیدار بود و با توجه به اینکه هفته قبل هم برابر تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه با نتیجه دو بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرده بود، نهایت تلاش خود را برای پیروزی در میدان انجام داد.

بازی مقابل اردکانی‌ها درنهایت با نتیجه چهار بر سه به نفع میهمان خاتمه یافت و شکست دیگری در کارنامه شهرداری سمنان در رقابت‌های لیگ برتر به ثبت رسید؛ این در حالی است که تعدادی از مدیران و بازیکنان تیم شهرداری سمنان، شکست تلخ یوزهای کویر در خانه را حاصل اشتباهات داوری می‌دانند.

سخنگوی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان با بیان اینکه همیشه شرایط تیم در دیدارهای خانگی سخت‌تر بوده است، می‌گویند: طبق آمارهای موجود، تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان در دیدارهای خارج از خانه بهتر نتیجه گرفته است؛ زیرا بازیکنان در دیدارهای خانگی استرس بیشتری دارند.

آرش رئوفی با تأکید بر اینکه تیم شهرداری سمنان قبل از بازی هفته دهم با کسب 12 امتیاز در رتبه هفتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار داشت، اضافه کرد: امیدواریم در آینده فاصله با تیم‌های صدرنشین کم شود.

وی با اشاره به اینکه هواداران نقطه قوت تیم شهرداری سمنان در دیدارهای خانگی هستند، از استقبال خوب مردم سمنان قدردانی کرد.

گل‌های شهرداری سمنان را هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، حمید زنگنه،علی حامدی و مرتضی کاظمیان و گل‌های ایفا اردکان را سعید پیرامون، علی پایدار، هادی فرهمند و محمد بهجتی به ثمر رساندند.

داوران بازی، مهران خلیلی، حسام عرب، امید خزائی و شهریار اسماعیل‌زاده، نماینده فدراسیون مهدی محمدپور و ناظر داوری صالح خطیرنامنی بودند.

شهرداری سمنان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران روز سه‌شنبه، 26 تیرماه میهمان پارس جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام/