به گزارش پارس نیوز، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته بدون تمدید قرارداد رسمی خود با فدراسیون فوتبال کشورمان به پرتغال بازگشت تا پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای مدتی استراحت کند. کی روش در زمان خروج از ایران اعلام کرد اگر برنامه دیدار‌ها دوستانه و اردو‌های آماده سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا به مشکل بخورد، ادامه همکاری اش با تیم ملی ایران مقدور نیست.

با این حال شنیده می‌شود یکی از مهم‌ترین مسائلی که سرمربی تیم ملی برای تمدید قراردادش مدنظر دارد، بحث زمان این قرارداد است. فدراسیون فوتبال در نظر داشت درصورت صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا، قرارداد کی روش را اتوماتیک وار تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تمدید کند، اما مربی پرتغالی اصرار دارد با راهیابی تیم ملی به مرحله نیمه نهایی جام ملتها، قراردادش تا پایان بیست و دومین دوره جام جهانی امضاء شود.

به نظر می‌رسد کی روش نظر مسئولان فدراسیون را برای قبول این شرط جلب کرده است. البته طرفین برای افزایش مبلغ این قرارداد هم به میزان ۲۰ درصد مبلغ قرارداد فعلی کارلوس کی روش به توفق رسیده اند.

قرارداد قبلی کی روش که تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار بود که با این افزایش ۲۰ درصدی مبلغ قرارداد به یک میلیون و ۶۸۰ هزار یورو می‌رسد.