به گزارش پارس نیوز، محمد کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت باشگاه نساجی قائمشهر اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است و بچه‌ها هم امروز (سه‌شنبه) راهی بابلسر خواهند شد تا چند روزی هم در این شهر اردو داشته باشیم. یک بازی دوستانه با عقاب برگزار کردیم و روز جمعه هم یک بازی دیگر با سایپا خواهیم داشت.

وی درباره آخرین وضعیت سروش رفیعی و اینکه گفته می‌شود شانس پیکان برای جذب این بازیکن برای نیم‌فصل بیشتر از نساجی است،‌ گفت: روی رفاقت رفیعی و نکونام حساب کرده بودیم اما من هم فکر می‌کنم شانس پیکان برای جذب این بازیکن بیشتر باشد. 

معاون اجرایی باشگاه نساجی قائمشهر در خصوص آخرین وضعیت نقل‌و‌انتقالات این باشگاه تصریح کرد: دو یا سه جای خالی در لیست‌مان داریم و با توجه به قانون جدید سازمان لیگ در خصوص بازیکنان زیر 25 سال،‌ لیست ما خالی‌تر هم می‌شود. یک بازیکن آفریقایی در تمرینات شرکت می‌کند که تکلیف آن در اردوی بابلسر مشخص خواهد شد و به احتمال زیاد دو بازیکن دیگر خارجی هم در هفته پیش‌رو به تمرینات ما اضافه خواهند شد.

کاظمی درباره اینکه گفته می‌شود مسعود شجاعی با باشگاه نساجی مذاکره کرده است، گفت: در جریان این موضوع نیستم و نکونام در جریان آن است. ما این بحث‌ها را بر عهده نکونام گذاشته‌ایم و اگر توافقی انجام شد در آن صورت باشگاه روی مسائل مالی ورود می‌کند.

وی در مورد بازگشت بازیکنان نساجی از اردوی تیم المپیک و ناراحتی مسئولان این تیم یادآور شد: این تصمیمی است که جواد نکونام گرفته و مسائل فنی تیم هم به کادرفنی مربوط است. بهتر است بین باشگاه و تیم المپیک تعامل به وجود بیاید. الان هم مشکلی بین ما و تیم امید وجود ندارد.