به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی این روزها زیر نظر شفر و مدیران باشگاه برای لیگ هجدهم آماده رقابت ها می شود که در این میان برخی از بازیکنان تیم به دلیل مصدومیت نمی توانند آبی ها را همراهی کنند.

روزبه چشمی که در یکی از تمرینات تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه مصدوم شد و بازی اسپانیا و پرتغال را از دست داد هم اکنون در کلینیک استقلال مشغول به درمان است و به احتمال زیاد به هفته های نخست استقلال در لیگ می رسد اما سوپرجام و دربی 87 را از دست خواهد داد.

فرشید اسماعیلی هافبک تیم فوتبال استقلال که در تمرینات تیمش از ناحیه شکم دچار مصدومیت شد این روزها در کلینیک مشغول مداوای خود است تا هرچه سریعتر خود را به کادر فنی معرفی کند.

به غیر از اسماعیلی و چشمی، بازیکنانی همچون مرتضی آقاخان، میثم تیموری، داریوش شجاعیان و محسن کریمی در حال حاضر جزو مصدومان هستند و تکلیف آنها برای سوپرجام مشخص نیست.

تیموری بعد از پارگی رباط صلیبی باید تحت درمان قرار بگیرد و طبق درخواست شفر این بازیکن زیر نظر مربی بدنساز تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می گذارد. به نوشته برنا، مرتضی آقاخان هم که از ناحیه مچ پا آسیب دیدگی دارد این روزها باید با حضور در کلینیک دوران درمان خود را سپری کند.