به گزارش پارس نیوز، 

بلژیک توانست با نمایش درخشان هازارد، برزیل را در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2-1 شکست بدهد و به جمع چهار تیم پایانی جام برسد. در مقابل، فرانسه 2-0 از سد اروگوئه گذشت و توانست به نیمه نهایی برسد. هرچند امباپه نتوانست در این دیدار نمایش درخشانش مقابل آرژانتین را تکرار کند اما هازارد همچنان نگران مهار او در دیدار پیش رو است.

او به خبرنگاران گفت:" امباپه؟ من چند باری با او تلفنی صحبت کردم. او بازی های من را وقتی نوجوان بود، تماشا کرده بود. حالا من بازی های او را تماشا می کنم. من برای کارهایی که او در این سن انجام داده، احترام زیادی قائلم. در فوتبال مدرن، چنین چیزی دیده نشده است."

هازارد همچنین معتقد است که انگولو کانته، هم تیمی اش در چلسی، یکی دیگر از بازیکنان فرانسه است که بلژیکی ها باید نگرانش باشند:" من تمام سال در کنار انگولو کانته بازی کردم. او بهترین بازیکن دنیا در پست خودش است. وقتی او در بهترین فرم خودش باشد، 95 درصد شانس دارید که بازی تان را ببرید."

فرانسه در سال 1998 توانست تنها قهرمانی اش در جام جهانی را به دست بیاورد و هازارد اعتراف کرد که این قهرمانی کشور همسایه، روی او تاثیر زیادی داشت:" من با جام جهانی 1998 بزرگ شدم. در آن زمان، ما بیشتر طرفدار فرانسه بودیم تا بلژیک."


انتهای پیام/