به گزارش پارس نیوز، فریبرز محمودزاده در حاشیه کارگاه آموزشی نقل و انتقالات فوتبال ایران در مورد وضعیت مهدی ترابی بازیکن جدید پرسپولیس و همچنین اللهیار صیادمنش بازیکن استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق قوانین قرارداد بازیکنی که شاکی داشته باشد تا تعیین تکلیف قطعی، ثبت نمی‌شود. در حال حاضر مهدی ترابی طبق اسناد موجود در سازمان لیگ یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد و فسخ قراردادی از این بازیکن هم در سازمان لیگ ثبت نشده است. وضعیت این بازیکن باید در کمیته تعیین وضعیت بررسی شود تا مشخص شود که آیا او با باشگاه دیگری قرارداد دارد یا نه.

 

وی تصریح کرد: مهدی ترابی هنوز سرباز نشده و طبق اسنادی که در سازمان لیگ موجود است برگه اعزام به خدمت او در مورد حوزه نظام وظیفه‌اش در تاریخ ۱۹ مرداد ۹۷ است یعنی در حال حاضر او بازیکن سرباز نیست و در آن تاریخ باید به خدمت سربازی اعزام شود. در مورد این بازیکن بررسی‌های لازم باید توسط کمیته تعیین وضعیت و کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ انجام شود.

 

وی در مورد صیادمنش گفت: هنوز هیچ شکایتی از باشگاه سایپا در مورد این بازیکن در سازمان لیگ ثبت نشده است و فقط یک برگه فسخ قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ ثبت شده که باید مشخص شود آیا این فسخ قرارداد فقط مربوط به حضور در یک تیم خاص خارجی بوده یا مربوط به کلیه قراردادها است. در این مورد نیز باید بررسی‌های لازم انجام شود.