به گزارش پارس نیوز، روز گذشته (جمعه) پنج دیدار از هفته نخست لیگ برتر فوتسال برگزار شد که در یکی از این مسابقات تیم پارسیان شهر قدس در تهران میزبان مس سونگون ورزقان بود که این مسابقه با برتری 3 بر 2 تیم ورزقانی به پایان رسید.

اتفاق جالب در این مسابقه این بود که کمیته فوتسال بر خلاف اعلام قبلی خود در این دیدار از توپ‌های جدید استفاده نکرد. اتفاقی که به شدت با اعتراض سونگونی‌ها مواجه شد و حمید بی‌غم سرمربی این تیم بارها اعتراض خود را به کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال اعلام کرد.

بی‌غم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در این‌باره اظهار داشت: یک ماه پیش سازمان لیگ به ما نامه زده که توپ مسابقات تغییر کرده است. ما هم با حواله‌ای که دادند توپ‌های جدید را تحویل گرفتیم و با آنها تمرین کردیم. روز گذشته پیش از آغاز بازی هم توپ‌ها را به سلیمانی نشان دادیم و او هم تأیید کرد که باید بازی با توپ‌های جدید برگزار شود.

وی ادامه داد: بازی در جریان بود که در دقیقه هفت، هشت به یک‌باره به دلیل اعتراض پارسیانی‌ها، سلیمانی دستور داد که توپ بازی را عوض کنند و دوباره از توپ‌های قدیمی استفاده شد. من هم در بین نیمه با سلیمانی حرف زدم اما فایده‌ای نداشت. الان خواهش می‌کنم حداقل توپ مسابقات را مشخص کنند تا در هر بازی تغییر نکند.