به گزارش پارس نیوز، 

کریستیانو رونالدو بالاخره پس از 9 فصل درخشش در رئال مادرید بالاخره سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد تا بیانکونری ها در دوران طلایی این ستاره بزرگ نیز سهمی داشته باشند و بتوانند با او موفقیت را تجربه کنند.

پس از خروج کریستیانو رونالدو که تا هفته پیش رو حتمی خواهد شد، رئال مادرید در شرایطی بسیار سخت قرار خواهد گرفت، چرا که آنها هرگز برای چنین روزی تدابیری نداشتند و حالا بدون داشتن سوپر استاری بزرگ باید فصل 2018/19 را آغاز کنند که در تاریخ مادریدی ها مسئله ای بی سابقه بوده است.

 

جوزپه ماروتا
 

فلورنتینو پرز قطعا زمانی می تواند جدایی کریستیانو رونالدو را از ذهن هواداران پاک کند که بتواند جایگزینی بزرگ را در مادرید حاضر کند! اما چه کسی می تواند این خلا بزرگ را پر کند و هواداران را از این فضای پر حاشیه دور نماید؟

باشگاه پاری سن ژرمن نیمار را با هزینه 220 میلیون یورو در تابستان گذشته از چنگ باشگاه بارسلونا درآورد و حالا رئال مادرید به دنبال جذب اوست! ناصر الخلایفی به هیچ وجه حاضر نیست او را به فروش برساند مگر اینکه نیمار درخواست جدایی رسمی بدهد که در آن زمان پرز مجبور است هزینه ای سنگین را بابت خرید نیمار بپردازد که این مسئله نیز به خودی خود بسیار غیر ممکن به نظر می رسد! چرا که پرز در این شرایط حداقل باید مبلغ 250 میلیون یورو را برای ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بپردازد.

 

کیلیان امباپه

 

کیلیان امباپه
 

امباپه شاید بهترین انتخاب رئالی ها باشد که پرز بخواهد به سراغ او برود، چرا که با سن 19 سال بهترین گزینه ممکم برای آینده هم خواهد بود، اما هزینه سنگین او نیز دیگر مانع برای مادریدی هاست! امباپه با هزینه ای بالغ بر 180 میلیون یورو راهی پاری سن ژرمن شد، آیا او در این لحظه که تجربه حضور در جام جهانی را هم دارد، کمتر از 200 میلیون یورو به فروش خواهد رسید؟

انتهای پیام/