به گزارش پارس نیوز، 

با این وجود بازی اول تیم ملی کشورمان مقابل مراکش و کسب سه امتیاز بازی، باعث شد تا دوباره کورسوی امیدی داشته باشیم اما ترس برادر مرگ بود و چون ترسیده بودیم در بازی‌های دوم و سوم قافیه را باختیم و خیلی زود به خانه بازگشتیم. در حالی که همچنان مثل باخت مقابل آرژانتین در جام جهانی 2014، غرق در شادی برای تساوی و باخت مقابل اسپانیا و پرتغال بودیم، کارلوس کی‌روش خیلی زود جنگ زرگری را شروع کرد، به طوری که بعد از گذشت قریب به 10 روز از خداحافظی تیم ملی از بازی‌های جام جهانی و حذف زود هنگام اسپانیا و پرتغال یعنی تیم‌های صعود کننده از گروه مرگ، چندان توجهی به حذف این تیم‌ها نمی‌شود.

اگر روزهای قرعه‌کشی بازی‌های جام جهانی را به خاطر بیاوریم یادمان خواهد آمد که چقدر دوست داشتیم با تیم‌هایی مثل روسیه و اروگوئه و حتی تیم‌هایی غیر از اسپانیا و پرتغال، حاضر در جام جهانی روسیه همگروه شویم اما نشد و گروه ما را گروه مرگ نامیدند و ترس از مرگ خیلی زود ما را کشت.

 در عوض ژاپنی‌ها مرحله اول رقابت‌ها را با کسب 4 امتیاز و زدن 4 گل در این رقابت‌ها پشت‌ سر گذاشتند و در مرحله حذفی هم توانستند دو گل به تیم پرستاره بلژیک بزنند. هر چند ژاپن حذف شد اما آنها هم فوتبال‌شان را به رخ جهان کشیدند و هم فرهنگ‌شان را، آنها حتی بعد از باخت در بازی که دو بر صفر جلو بودند و  حذف از جام جهانی هم از جمع‌آوری زباله‌ها دست نکشیدند.

 بر همین اساس باید سامورایی‌ها را بدون توجه به آمارها و ارقام تیم اول آسیا نامید که در آخرین رده‌‌بندی هم که توجهی به آن نشد، همین اعلام شد. ما قدر زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ ملی‌پوشان‌مان از امیری و ابراهیمی گرفته تا سردار و طارمی را می‌دانیم اما این را هم می‌دانیم که هیچ نیازی به این جنگ زرگری نیست.


انتهای پیام/