به گزارش پارس نیوز، 

کارت زردها پس از دیدار یک چهارم نهایی بخشیده خواهند شد و این بدین معناست که اگر بازیکنی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی، کارت زرد دومی دریافت کند، از نیمه نهایی محروم خواهد شد. فرانسه 4 بازیکن دارد که این خطر را حس می‌کنند که شامل پل پوگبا، بنجامین پاوارد، اولیویه ژیرو و رودریگو بنتانکور می‌شود.

همچنین برنده دیدار برزیل و بلژیک نیز ممکن است در بازی بعدی بدون ستاره در زمین ظاهر شود. از جمله بازیکنانی که خطر محرومیت را حس می‌کنند، می‌توان به فیلیپه کوتینیو و نیمار اشاره کرد و در بلژیک نیز کوین دی بروین، توماس مونیه و یان فرتونگن از جمله بازیکنانی هستند که خطر محرومیت را حس می‌کنند.

انگلیس نیز 4 بازیکن یک کارته دارد که جردن هندرسون، جسی لینگارد و کایل واکر از جمله آنها هستند. برای سوئد نیز ویکتور کلیسون و آلبین اکدال در صورت صعود تیم و دریافت کارت زرد، در بازی بعدی غایب خواهند بود.

در دیگر دیدار نیز 8 بازیکن کرواسی و 5 بازیکن روسیه نیز این خطر را حس می‌کنند. ماریو مانژوکیچ، ایوان راکیتیچ، آنته ربیچ و ورسالیکو از کرواسی و الکساندر گولووین و ایلیا کوتپوف از روسیه، از جمله ستاره هایی هستند که خطر محرومیت را حس می‌کنند.

انتهای پیام/