به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال استقلال در حالى این روزها زیر نظر مدیران باشگاه بحث نقل و انتقالات را پیش مى برد که وجود برخى از حواشى باعث شده تا روند این باشگاه با مشکل مواجه شود.

همین پنج شنبه هفته پیش بود که بحث برکنارى و یا همان استعفاى شفاهىافتخارى مدیر عامل این باشگاه به گوش مى رسید تا جایى که اطرافیان این مدیر پس از تلاش هاى فراوان براى حضور او  در راس مدیریت تلاش کردند و در نهایت با پست مازیار ناظمى روابط عمومى ورزان ورزش و جوانان همه چیز ختم به خیر شد و افتخارى به کار خود ادامه داد.

اما هنوز  از این ماجرا چند روزی نگذشته بود  که این بار هواداران تیم فوتبال استقلال هم با حضور مقابل  وزارت ورزش و جوانان خواستار جدایى افتخارى از استقلال شدند تا دوباره همان بحث ها به میان بیاید.با این وجود افتخارى براى صحبت با هواداران خود را به وزارت ورزش و جوانان رساند و به نوعى جنجال و شعار ها تبدیل به خنده و عکس یادگارى شد .مدیر عامل استقلال پس از خداحافظى با هواداران هم با لبخند وارد دفتر کارش شد که واقعا مشخص نیست این لبخند براى جلب رضایت هواداران بوده و به نوعى صورت خود را با سیلى سرخ کرده و یا ماجرا  چیر دیگرى بوده است.

به هر ترتیب این روزها بحث جدایى افتخاری و حضور افراد جدید در راس امور باشگاه شنیده می شود و باید دید چه اتفاقی رخ می دهد.

حسن زمانى هم در این خصوص بیان داشت: در جریان این موضوعات نیستم اما افتخارى به کارش در استقلال ادامه مى دهد.

فتحی : از موضوع جدایی افتخاری بی اطلاع هستم

در همین خصوص امیر حسین فتحى در پاسخ به این سوال که بحث جدایی افتخاری از استقلال تا چه میزان جدی است ؟ گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم و فکر نمی کنم چنین خبری درست باشد. افتخاری کارش را انجام می دهد و هیئت مدیره هم از کارش راضى است.

او در ادامه افزود: قصد ورود به حوزه مدیریتى را ندارم و تا به امروز در این باره فکر هم نکرده ام و اصلا صحبت در این باره درست نیست.

رجبی: هواداران نگران وضعیت تیم هستند

رضا رجبى پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برکنارى افتخارى و اعتراض هواداران گفت : هواداران استقلال نگران وضعیت تیم هستند .افتخارى فقط به دنبال حضور در استقلال است و وى براى ماندن در مدیریت هم جدل و بحثى با وزارت ورزش نمى کند.

او ادامه داد :من نمى دانم بودن افتخارى در استقلال به چه بهایى است ؟وقتى در روزنامه ها مى نویسند افتخارى رفتنى شد و او مى ماند آخر این ماندن به چه بهایى ؟ وقتى مردم او را نمى خواهند ماندن چه ارزشى دارد ؟!.البته ناگفته نماند افتخارى فرد بسیار سالمى است ولى او از نظر مدیریت ضعیف است و استقلال فردى را مى خواهد که به دل حاشیه برود و کارها را پیش ببرد.