به گزارش پارس نیوز، 

فوتبال گیلان با دو نماینده در تیم ملی که از مهره‌های ثابت کی روش محسوب می‌شدند، سهم بسزایی در جام جهانی ایفا کرد و این درخشش از چشمان مردم فوتبال دوست گیلان دور نماند، گیلانی‌ها یکشنبه گذشته در فرودگاه سردار جنگل رشت و سپس در حافظیه انزلی، استقبال باشکوهی از سعید عزت الهی هافبک باعزت تیم ملی داشتند (ازاینجا بخوانید) و این بار در بافت مرکزی کلان‌شهر رشت دورهم گرد آمدند تا استقبالی به‌یادماندنی از ستاره اسبق داماش گیلان داشته باشند.

مراسم تجلیل و استقبال از علیرضا جهانبخش طبق برنامه‌ریزی رأس ساعت 9:30 شب در پیاده راه مرکزی شهر رشت آغاز شد و علاقه‌مندانی که ساعت‌ها قبل در این مکان گردهم آمدند به‌محض دیدن جوان اول شهرشان سر از پا نشناخته و یکپارچه وی را تشویق کردند.

 

*تجلیل در استانداری بدون حضور اصحاب رسانه

به گزارش فارس، مصطفی سالاری استاندار گیلان صبح امروز در مراسمی که بدون حضور خبرنگاران در استانداری گیلان برگزار شد از علیرضا جهانبخش تقدیر کرد.

علیرضا جهانبخش در دیدار با استاندار از پیشنهاد‌های رسیده از سه لیگ معتبر فوتبال اروپا خبر داد و افزود: از باشگاه‌های سه کشور آلمان، انگلستان و هلند پیشنهاد‌ها جدی به دستم رسیده است و به‌زودی به این پیشنهاد‌ها پاسخ می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه هرگز اصالت خود را فراموش نمی‌کند تصریح کرد: هدفمان در جام جهانی شادمانی و رضایت فوتبال دوستان بوده است که با توجه به تلاشی که از خود به خرج به این هدف مهم دست‌یافتیم.

در این مراسم که علاوه بر استاندار، رئیس و نائب رئیس هیات فوتبال گیلان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان حضور داشتند، سالاری با اشاره به حضور موفق ملی‌پوش گیلانی در جام جهانی اظهار کرد: ورزشکاران کشورمان الگوی موفقی برای جوانان کشورمان هستند و به دلیل خصلت مردمی‌شان و تعلق‌خاطر به گذشته، در اذهان ملت ماندگار می‌شوند.

وی با اشاره به استقبال مردمی از تماشای خانوادگی دیدارهای تیم ملی در برخی از شهرهای استان گفت: تجربه خوبی از این دیدارها به دست آوردیم و تجربه تماشای خانوادگی مسابقات ورزشی نشان داد که ایجاد بستری مناسب برای ورزش می‌تواند منجر به افزایش نشاط اجتماعی شود.

 

استاندار گیلان افزود: ورزش عامل مهمی در کاهش ناهنجاری اجتماعی و رفتاری است و با فراهم آوردن بستر خانوادگی ورزش، با کم‌ترین هزینه می‌توان افزایش شور و نشاط اجتماعی را به ارمغان آورد.

 


انتهای پیام/