به گزارش پارس نیوز، روز گذشته رویترز به نقل از یک منبع خبری نزدیک به کارلوس کی روش مدعی شد که این مربی با فدراسیون فوتبال ایران برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده است و به گزینه های دیگر فکر می کند.

بعد از اتمام جام جهانی روسیه، رسانه های مختلف کشورهای آفریقایی از پیشنهاد کشورها و باشگاه های این قاره از جمله الجزایر، کامرون، آفریقای جنوبی و حتی باشگاه الزمالک مصر به به کی روش خبر داده بودند.

یکی از کشورهایی که به دنبال جذب سرمربی جدید است، کامرون است. فدراسیون فوتبال این کشور ۵ گزینه از جمله کارلوس کی روش را مدنظر قرار داده بود.

سایت «آل آفریکا» امروز در خبری مدعی شد که کی روش به کامرون پاسخ منفی داده و این کشور به دنبال به خدمت گرفتن «ژرژ لیکنس» سرمربی سابق بلژیک است. این سایت نوشت: «طبق اطلاعات ما کارلوس کی روش اولویت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کامرون است. این تکنسین پرتغالی یکی از پنج گزینه سرمربیگری جایگاهی است که در اختیار هوگو بروس قرار دارد. باتوجه به اختلافاتی که وجود دارد، کارلوس کی روش می تواند گزینه مطلبو پائول بیا رئیس جمهور کامرون هم باشد.»

سایت آل آفریکا در ادامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «با این حال سرمربی سابق رئال مادرید و منچستریونایتد علاقه ای به هدایت تیم قهرمان ۲۰۱۷ آفریقا (کامرون) ندارد. او در حال حاضر برای تصمیم گیری درباره آینده مردد است.»