به گزارش پارس نیوز، گابی کاپیتان سابق اتلتیکو مادرید که دوشنبه شب قرارداد دو ساله ای با باشگاه السد، حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امضا کرد هدف خود از پیوستن به این تیم را کسب عناوین متعدد قهرمانی دانست که اولین آن فتح  لیگ قهرمانان آسیا است.

گابی پس از امضای قرارداد، گفت: " پس از تفکر عمیق تصمیم گرفتم در قطر بازی کنم، به خصوص این که سال های زیادی در اسپانیا سپری کردم. من در حال حاضر منتظر این تجربه جدید در یک باشگاه جدید هستم که مطمئنم عالی خواهد بود.

"من ورزشگاه های دوحه را دیده ام و همچنین روند آماده سازی برای میزبانی جام جهانی جهانی 2022، از جمله امکانات عالی در ورزشگاه بین المللی خلیفه، را مشاهده کردم. مطمئنم که قطر میزبان موفقی برای جام جهانی 2022 خواهد بود. "

 

کاپیتان سابق اتلتیکو مادرید افزود:" ژاوی اولین کسی بود که با من در مورد آمدن به قطر و السد صحبت کرد. او درباره پروژه در السد با من زیاد حرف زد و گفت که ما می توانیم نقش پر رنگی در آن ایفا کنیم. ما اکنون با هم کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که با کسب عناوین قهرمانی پیروزی های بیشتری برای باشگاه به دست می آید. "

گابی دربار آوردن تجربه خود به تیم و کمک به پیشرفت بازیکنان جوان قطری سخن گفت. "من سخت تلاش خواهم کرد تا ذهنیت اروپایی را در فوتبال قطر به کار گیرم و به پیشرفت بازیکنان قطری کمک خواهم کرد."

"هدف من در السد، رقابت و فتح همه عناوین خواهد بود که اولین ایستگاه ما لیگ قهرمانان آسیا است. از حضور در قطر و بازی کردن برای السد بسیار خوشحالم. "

گفتنی است دیدار السد با استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا 2018 در ماه آگوست برگزار خواهد شد.