روز ششم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری 2 دیدار در گروه های  H و A پیگیری می‌شود.

سوئد - سوئیس  ساعت 18:30
 
تیم های ملی فوتبال سوئیس و سوئد در بیستمین روز رقابت های جام جهانی فوتبال نخستین بازی را برگزار می کنند. وایکینگ ها در گروه ششم رقابت ها  و در مصاف با تیم های کره جنوبی و مکزیک پیروز میدان شدند تا تنها با یک شکست مقابل آلمان در این مرحله و 6 امتیاز راهی دور حذفی شوند. آن ها حالا امید زیادی دارند و هواداران فوتبال این کشور امیدوارند تا بار دیگر درخشش تیم ملی کشورشان را همانند دهه 50 تا 70 میلادی را شاهد باشند.
 
تیم ملی سوئیس هم در طرف مقابل تیمی بود که  پس از برزیل صدرنشین از گروه پنجم رقابت ها جواز حضور در این مرحله را کسب کرد آن ها با 5 امتیاز به این مرحله رسیدند و امید زیادی برای حضور حداقل در یک بازی دیگر جاکم بیست و یکم را دارند.
 
/////برنامه و ساعت دیدار‌های روز بیستم جام جهانی روسیه

کلمبیا - انگلیس ساعت 22:30

تیم های ملی فوتبال انگلیس و کلمبیا آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018  را برگزار می کنند. کلمبیایی ها پس از شروع بد در این رقابت ها توانستند با 2 پیروزی پیاپیبه عنوان صدرنشین به این مرحله برسند و امیدوارند همانند دوره گذشته بتوانند راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.
 
انگلیسی ها هم که پس از بلژیک در گروه هفتم رقابت ها به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شدند امیدوارند تا بتوانند با درخشش خود به مراحال بالاتر صعود کنند.
 
/////برنامه و ساعت دیدار‌های روز بیستم جام جهانی روسیه

انتهای پیام/