سروش رفیعی که دوران سربازی خود را در تراکتورسازی پشت سر گذاشت امکان دارد اینبار برخلاف گذشته با عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران راهی تبریز شود. رفیعی که بعد از اتمام دوران سربازی خود به پرسپولیس پیوسته بود و پیراهن شماره هفت و تاریخی این تیم را برتن کرده بود، بعد از آن راهی لیگ ستارگان قطر شد و با الخور این کشور به توافق دست یافت.

حضور یکساله او در الخور قطر اکنون با شایعات زیادی مبنی بر بازگشتش به فوتبال ایران همراه بوده است و از پرسپولیس به عنوان مقصد او یاد می‌شد. مساله‌ای که مدیران باشگاه پرسپولیس نیز بارها به آن اشاره کرده و مدعی شده بودند با این بازیکن برای حضور در این تیم برای نیم فصل دوم و بعد از پایان دوران محرومیت نقل و انتقالاتی به توافق دست یافته‌اند.

اما اکنون شایعه بزرگی در فوتبال ایران حول این بازیکن شکل گرفته و گفته می‌شود محمدرضا زنوزی، مالک متمول باشگاه تراکتورسازی که به تازگی این باشگاه را در اختیار گرفته و در اولین گام با استخدام جان توشاک خبرساز شده، به دنبال جذب اوست.

تراکتورسازی که با این مالک جاه طلب به دنبال حضور در صدر فوتبال ایران است و ستاره‌های فوتبال ایران را مورد هدف قرار داده بود، اکنون برای جذب سروش رفیعی دورخیز کرده است. پیشنهادی وسوسه برانگیز که می‌تواند او را به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل کند.

سروش رفیعی که اکنون برای پیگیری کارهای خود در قطر به سر می‌برد هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است اما این مساله می‌تواند نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را که علیرغم محرومیت مورد توجه رقبا قرار گرفته بود را تحت شعاع قرار دهد و باید دید در نهایت شماره هفت محبوب اینبار از بین پیراهن‌های سرخ تهران و تبریز کدامیک را انتخاب می‌کند.