به گزارش پارس نیوز، در پی راهیابی تیم ملی روسیه به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور و دیمیتری مدودوف نخست وزیر این کشور این موفقیت را به سرمربی و اعضای تیم ملی کشورشان تبریک گفتند.
پسکوف سخنگوی  پوتین گفت،رئیس جمهور نتوانست  برای حمایت از تیم به استادیوم برود، اما از طریق تلویزیون آن را دنبال می کرد و در طول روز دو بار با چرچسوف تماس گرفت.
وی گفت: ولادیمیر پوتین مانند تمام مردم روسیه بازی را از ابتدا تا پایان تماشا و از تیم حمایت کرد.

پسکوف ادامه داد: "پیش از این مسابقه،  حدود ظهر، رئیس جمهور با سرمربی تماس گرفت تا  برای او در بازی پیش رو  آرزوی موفقیت کند. او همچنین خاطر نشان کرد که به لطف چرچسوف، این تیم غیرممکن را ممکن ساخته و به مرحله حذفی صعود کرده است. پوتینهمچنین عنوان کرد فارغ از نتیجه ی مسابقه، هیچ کس نمی تواند چیزی بدی در مورد آنها بگوید. "

وی اظهار داشت: ولادیمیر پوتین بلافاصله پس از پایان بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و اسپانیا دوباره با چرچسوف تماس گرفت و این پیروزی چشمگیر را به همه بازیکنان و سرمربی تبریک گفت. رئیس‌جمهور روسیه معتقد بود که تاکتیک انتخابی از سوی چرچسوف سرانجام نتیجه داده است و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین چیز در ورزش نتیجه است و این نتیجه پیروزی تیم ملی ما بود. پوتین در خاتمه برای چرچسوف و شاگردانش در بازی آینده آرزوی موفقیت کرد.
علاوه بر این به گفته سخنگوی نخست وزیر روسیه، دیمیتری مدودف هم که در ورزشگاه لوژنیکی حضور داشت و این بازی را به اتفاق پادشاه اسپانیا و اینفانتینو تماشا می کرد پس از پایان با رختکن تیم تماس گرفت و این پیروزی را به اعضای تیم ملی کشورش تبریک گفت.
وی پس از مسابقه عکس هایی از این بازی و پیام تبریک خود را در اینستاگرامش منتشر کرد.

گفتنی است دیدار بعدی روسیه در مرحله یک چهارم نهایی روز 7 ژوییه برابر کرواسی خواهد بود.