به گزارش پارس نیوز، 

دوشنبه تیم‌ های ملی فوتبال  برزیل و مکیزیک از ساعت 18:30 و تیم های ملی فوتبال بلژیک و ژاپن از ساعت 22:30 به مصاف یکدیگر می روند.

برزیل - مکزیک /ساعت ۱۸:۳۰

  • دو تیم برزیل و مکزیک از ساعت 18:30 روز دوشنبه به مصاف یکدیگر می روند و این در حالی است که یاران نیمار در مرحله گروهی این رقابت ها با کسب 7 امتیاز در صدر جدول گروه E قرار گرفتند و دور یک هشتم نهایی صعود کردند.

 

  • در آن سوی میدان تیم مکزیکی قرار دارد که در گروه F رقابت ها با دو پیروزی و یک باخت توانست 6 امتیاز بدست آورد و به دلیل تفاضل گل بعد از تیم ملی فوتبال سوئد راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه شد.

بلژیک - ژاپن /ساعت ۲۲:۳۰

  • دو تیم ملی فوتبال بلژیک و ژاپن از ساعت 22:30 دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی به مصاف یکدیگر می روند. تیم ملی فوتبال ژاپن به عنوان تنها نماینده قاره آسیا در این مرحله از رقابت ها حضور دارد. تیم ملی فوتبال ژاپن در مرحله گروهی با کسب 4 امتیاز و به دلیل داشتن اخطار کمتر با پشت سر گذاشتن تیم ملی فوتبال سنگال توانست بعد از کلمبیا از گروه H دور مقدماتی مسابقات راهی مرحله حذفی شود.

 

  • در آن سوی میدان تیم ملی فوتبال بلژیک قرار دارد. این تیم در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی روسیه توانست با کسب 9 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین از گروه G به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کند و در این مرحله برابر تنها نماینده قاره کهن قرار گیرد.

انتهای پیام/