به گزارش پارس نیوز، 

تیم‌های پرتغال و اروگوئه از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 در ورزشگاه فیشت المپیک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع اروگوئه به پایان رسید تا رونالدو هم مثل مسی در شب حذف آرژانتین از این رقابت‌ها حذف شود. اروگوئه در مرحله یک چهارم نهایی رقیب فرانسه شد.

گل‌ها: کاوانی(7) و(62) اروگوئه-په په(55) پرتغال.

داور: سزار آرتور راموس از کشور مکزیک

اخطارها: رونالدو

اخراج: 

ترکیب پرتغال: پاتریسیو، په په، رافائل، فونته، ریکاردو، ماریو، برناردو، ویلیام، آدریان(64-کوارشما)، رونالدو و گوئدس(73-سیلوا).

ترکیب اروگوئه: موسلرا، خیمنز، گودین، کاسرس، بن تاکور(62-روریگز)، ناندز(80-سانچز)، توریرا، وسینو،لاکسالت، سوارس و کاوانی(73-استوانی).

شرح نیمه اول

اروگوئه خیلی خوب بازی را نسبت به پرتغال آغاز کرد و خیلی زود بازی زیبای آبی‌ها جواب داد و سوارس با یک سانتر زیبا کاوانی را در موقعیت گلزنی قرار داد و مهاجم گلزن اروگوئه قدر این موقعیت را خیلی خوب دانست و به زیبایی تمام دروازه یاران کریس را در دقیقه 7 بازی باز کرد. در ادامه تلاش رونالدو و یارانش برای گلزنی ثمربخش نبود.

شرح نیمه دوم

پرتغال نیمه دوم به میدان آمد تا گل خورده را جبران کند و به این مهم خیلی زود دست یافت و په په مدافع اسبق رئالی ها توپ سانتر شده از نقطه کرنر را با ضربه سری تماشایی در درون دروازه اروگوئه جای داد تا این دیدار به تساوی کشیده شود. اما آبی های آسمانی دست بردار نبودند و سوارس با یک پاس استادانه کاوانی را دوباره در موقعیت گلزنی قرار داد و ستاره پاری سن ژرمن این بار هم قدر موقعیت به دست آمده را دانست و با یک ضربه فنی زیبا دروازه پرتغال را باز کرد تا اروگوئه 2 بر یک پیروز میدان باشد.

تلاش فراوان پرتغالی‌ها و در راس آن رونالدو برای به تساوی کشاندن بازی ثمری نداشت تا در نهایت اروگوئه پیروز این بازی لقب بگیرند.

با این برد اروگوئه در مرحله یک‌چهارم نهایی با فرانسه مصاف خواهد داد.

انتهای پیام/