به گزارش پارس به نقل از تسنیم، فرانچسکو توتی، هافبک تیم فوتبال رم عنوان کرد اگر تیم رئال مادرید را برای ادامه دوران حرفه ای بازیگری اش انتخاب می کرد به عناوین زیادی دست می یافت. کاپیتان باتعصب جالوروسی پیش از این پیشنهادی از رئال مادرید داشت ولی ترجیح داد تا در ایتالیا بماند و برای تیم رم بازی کند. وی از سال ۱۹۹۳ در ترکیب رم حضوری مداوم داشته و در ۵۳۵ بازی، ۲۲۷ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

توتی در گفت و گو با مجله فرانس فوتبال اظهار داشت: در طول دوران فوتبالی ام فرصت های زیادی داشته ام ولی ترجیح دادم تا در رم بمانم. خیلی از عناوینی را که می توانستم از آن خود کنم را از دست دادم. می دانستم که با این انتخابم چه چیزهایی را از دست خواهم داد برای مثال نتوانستم به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسم.

هافبک - مهاجم ۳۶ ساله رم افزود: اگر رئال مادرید را انتخاب می کردم تا به امروز ۳ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست می آوردم و ۲ بار نیز به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب می شدم. در طول این سال ها پیشنهادات خوبی داشتم و گاهی اوقات بین دو راهی ماندم ولی با این وجود از ماندن در رم خوشحالم. تنها از این پشیمانم که چرا با رم ۲ یا ۳ عنوان قهرمانی دیگر در سری A به دست نیاوردم.

توتی به همراه تیم رم روز یکشنبه در فینال جام حذفی ایتالیا با نتیجه یک بر صفر مغلوب لاتزیو رقیب دیرینه خود شد تا در کسب جام ناکام بماند.