به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد رویانیان پس از برگزاری نشست خبری کادر فنی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: دایی مربی توانمندی است و قطعا در سه سال حضورش در پرسپولیس برای موفقیت این تیم هر روز تلاشش را بیشتر می کند.

وی با اشاره به اینکه واقعا زندگی شیرین شده است ادامه داد: ممکن است سوء تفاهماتی وجود داشت اما هم دایی به خاطر پرسپولیس و هم من به خاطر پرسپولیس آنها را کنار گذاشتیم و به فکر موفقیت تیم هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ممکن است بین خیلی ها اختلاف بوجود بیاید اما مهم پرسپولیس است. امروز هدف من و دایی موفقیت پرسپولیس است. امیدوارم همیشه برای موفقیت پرسپولیس کار کنیم.

وی در خصوص سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما در هیات مدیره تصمیم گرفته ایم و منتظریم تیم شکل بگیرد و قطعا از پیشکسوتان یک نفر را انتخاب خواهیم کرد.

رویانیان در پاسخ این پرسش که آیا محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس می شود گفت: شما مقابل آقای پنجعلی این سوال را از من نپرسید. قطعا بزودی سرپرست هم معرفی خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: دایی مال پرسپولیس است و من هم امروز مدیرعامل این باشگاه. سوء تفاهمات حتی اگر برطرف هم نشده باشد به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم مسائل شخصی بر کار رسمی دخالت پیدا کند. زیر این موضوع مانع از موفقیت پرسپولیس خواهد شد.