به گزارش پارس به نقل از مهر، بهروز منتقی پس از مراسم معارفه سرمربی جدید پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود: علی دایی دو سال در پرسپولیس نبود و مطمئنا با نگاه جدیدتر و بهتر و تجربه بیشتری در این تیم عمل خواهد کرد.

وی افزود: دایی که در این مدت مشکلات پرسپولیس را دیده است امروز معایب را بهتر درک می کند و محاسن را به بهترین شکل تقویت خواهد کرد. به همین دلیل به آینده پرسپولیس با علی دایی بسیار خوشبینم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه علی دایی با مدیران قبلی پرسپولیس با مشکل مواجه شده و آیا این اتفاق دوباره بین او رویانیان رخ نمی دهد گفت: من تلاش می کنم مشکلی بین آنها پیش نیاید. تا من هستم با توجه به ارتباط خوبی که هم با رویانیان و هم با دایی دارم اجازه نمی دهم چنین اتفاقی برای پرسپولیس رخ دهد.

منتقمی افزود: قطعا علی دایی در میدان فنی تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس به کار می برد و آقای رویانیان، بنده و سایر مدیران هم سعی می کنیم با کاهش حاشیه ها وی را در رسیدن به این هدف همراهی کنیم.

وی در مورد انتخاب سرپرست پرسپولیس هم اظهار داشت: قرار شده سرپرست توسط مدیرعامل انتخاب شود. مسلما نظر دایی در این انتخاب تعیین کننده است.

بهروز منتقمی خاطرنشان کرد: قطعا سرپرست و سرمربی باید مکمل همدیگر باشند. این وحدت و انسجام کمک خواهد کرد که آنها همه شرایط را برای رسیدن به موفقیت فراهم کنند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اردوی خارجی این تیم پس از اعلام برنامه های دایی قطعی می شود در مورد وضعیت بازیکنان پرسپولیس گفت: با کریم انصاریفرد و نیلسون توافق اولیه صورت گرفته اما هنوز نهایی نشده است. ضمن اینکه مسئولان این باشگاه تمام تلاششان را به کار می بندند تا نفرات مد نظر دایی را جذب کنند.