به گزارش پارس نیوز، 

ابراهیم میرزابیگی درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار شب گذشته تیم های برزیل و صربستان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: به جز صحنه دقایق ابتدایی بازی که محمدرضا منصوری اعلام آفساید نکرد در سایر لحظات شاهد قضاوت بی نقصی از تیم داوری کشورمان بودیم و هیچ نکته منفی ای در این مورد وجود نداشت.

او ادامه داد: یکی از مهم ترین حسن های، علیرضا فغانی آمادگی جسمانی ایده آل او و نزدیک بودنش به صحنه ها است و این امر نکته بسیار مثبتی برای کمیته داوران فیفا برای انتخاب داوران جام جهانی محسوب می شود. اطمینان دارم با توجه به قضاوتی که تیم داوری ما در ۲ بازی اول داشت و نمره بالایی که تاکنون کسب کرده است، شانس خوبی برای داوری دیدارهای مراحل حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارند. امیدوارم این روند در نهایت به قضاوت فغانی در فینال ختم شود.

کارشناس داوری کشورمان درباره نظارت پیرلوئیجی کولینا روی عملکرد فغانی و کمک هایش در بازی برزیل و صربستان گفت: اولین بار بود می دیدم کولینا برای نظارت عملکرد داوران جام جهانی به ورزشگاه آمده است و خوشبختانه فغانی و کمک هایش از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

میرزابیگی در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهمی که درباره قضاوت فغانی در ۲ بازی ابتدایی جام به چشم آمد این است که او از ویدیوچک استفاده نکرده است و از آنجاییکه داوران پس از مرتکب شدن یک اشتباه یا تردید نسبت به تصمیم خود از این سیستم استفاده می کنند، یعنی فغانی بدون شک و اشتباه تصمیم می گیرد.

انتهای پیام/