به گزارش پارس نیوز، 

تیم‌های برزیل و صربستان از ساعت 22و 30 دقیقه در ورزشگاه اسپارتاک مسکو آغاز شد که در پایان با برتری 2 بر صفر «سلسائو» مقابل حریف اروپایی به اتمام رسید و باعث شد تا زردپوشان با کسب 7 امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی راه یابند.

گل‌‌:  پائولینو 36، 68 سیلوا

داور:علیرضا فغانی‌ از ایران

اخطار:ماتیچ، تادیچ، لیایچ، کاستیچ، میترویچ از صربستان

اخراج:-

برزیل:

بکر،‌ سیلوا، میراندا، مارسلو(10 فلیپه لوئیس)، فاگنر، کاسیمیرو، کوتینیو، پائولینیو(66 فرناندینیو)، ویلیان، ژسوس و نیمار

صربستان:

 استویکوویچ، روکاوینا، کولاروف، ولجوکوویچ، میلنکوویچ، تادیچ، کاستیچ، سرگی، ماتیچ، لیاجیچ و میتروویچ

شرح نیمه اول

انجام 2 مسابقه گروه اف که با باخت ناباورانه 2 بر صفر آلمان مقابل کره‌جنوبی و پیروزی 3 بر صفر سوئد مقابل مکزیک به تیم‌های گروه  دل و جرائت بیشتری داد تا بهتر از قبل بازی کنند.

صربستان هم برابر برزیل، مدعی قهرمانی در نیمه نخست چندین مرتبه به دروازه زردپوشان نزدیک شد.اما این تیم برزیل بود که با استفاده از حملاتی که بیشتر توسط نیمار، کوتینیو و ژسوس پایه‌گذاری و ایجاد شد،‌ اقدام به خلق موقعیت مقابل دروازه صرب‌ها کرد.

برهمین اساس نیمار و ژسوس صاحب 2 موقعیت کاملا جدی شدند که نتیجه‌‌ای نگرفتند.

با این حال دردقیقه 39 پائولینیو از غفلت خط دفاع صربستان استفاده کرد و با جا گذاشتن بازیکن مقابل خویش، دروازه تیم حریف را بازکرد.

شرح نیمه دوم

در نیمه دوم صرب‌ها که در آستانه حذف از مسابقات خود را می‌دیدند، جلوتر آمده و از جناحین به دروازه حریف حمله کردند.

در این حال سرخ‌پوشان صاحب یکی، دو موقعیت خوب نیز شدند.اما بازیکنان برزیل بعد از گذشت 10 دقیقه دومرتبه به حرکت‌های سرعتی و تکنیکی خود در عمق دفاع صربستان روی آوردند که  ثمره این حرکت 2 موقعیت خوب بود که از آن نیمار شد.اما وی نتوانست بهره گیرد.

بعد از این حملات، صرب‌ها یکبار دیگر به جلو حرکت کردند و باز موقعیت های را روی دروازه حریف بوجود آوردند. اما بعد از گذشت چند دقیقه، برزیل در یک ضدحمله سریع توسط تیاگو سیلوا در دقیقه 68 به گل دوم رسید.

انتهای پیام/