به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا قهرمانی پیشکسوت داوری فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قضاوت داور ایران و پرتغال اظهارداشت: داوران جام جهانی قضاوت سختگیرانه‌ای نسبت به تیم‌های آسیایی داشتند، در این بازی‌ها ایران و کره‌جنوبی ضربه شدیدی دیدند. در این دیدار هم اگر صحنه‌ها را با دقت مشاهده کنید متوجه خواهید شد که داور سختگیرانه نسبت به ایران قضاوت کرد.

وی در ادامه افزود: یک پنالتی باید برای ایران گرفته می‌شد و اگر از روی ویدئو چک صحنه را می‌دیدند مطمئناً داور پنالتی را به نفع ایران می‌گرفت.

پیشکسوت داوری فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا رونالدو باید اخراج می‌شد یا خیر، گفت: صحنه‌ای که خیلی مشکوک به اخراج رونالدو بود باید بگویم که پورعلی گنجی در حال حرکت بود و رونالدو به دنبال این بود تا از او رد شود. دست او به صورت پورعلی‌گنجی برخورد کرد و به نظرم کارت زرد کافی بود و در این صحنه داور به درستی قضاوت کرد.

وی در پایان درباره اینکه آیا پنالتی که برای ایران گرفته شد درست بود یا خیر، گفت: به نظرم داور در این صحنه خوب عمل کرد ولی اگر واقعاً سختگیرانه قضاوت نمی‌کرد مطمئناً آن پنالتی را داور به نفع ما می‌گرفت و ایران به پیروزی می‌رسید ولی این اتفاق هیچ ارزشی را از بازیکنان تیم ملی کم نمی‌کند، امیدوارم در آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/