به گزارش پارس نیوز، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال برای لیگ هجدهم امروز در شرایطی برگزار شد که هیچ‌کدام از اعضای کادر پزشکی تیم استقلال در محل تمرین حضور نداشتند!

این اتفاق در حالی رخ داد که معمولا در غیاب دکتر ستوده، مهرشاد رهبر به عنوان عضو کادر پزشکی در محل تمرین حاضر می‌شد و اگر اتفاقی برای بازیکنان می‌افتاد وی امروز پزشکی را بر عهده می‌گرفت اما امروز نه تنها دکتر ستوده در محل تمرین حضور نداشت بلکه رهبر هم غایب بود. تنها شخصی که به صورت مشترک از گروه پزشکی و فنی در تمرین حضور داشت امیر مهریزی بود که وی هم ماساژور تیم محسوب می‌شود و تخصصی در امور پزشکی ندارد. با این شرایط مشخص  نبود اگر امروز بازیکنی دچار آسیب دیدگی و یا مثلا شکستگی سر مواجه می‌شد چه کسی باید مداوای وی را بر عده می‌گرفت آن هم در شرایطی که استقلالی ها حدود 40 دقیقه فوتبال بازی کردند.

از سوی دیگر هنگامی که شفر وارد محل تمرین شد بازیکنان حدود 30 دقیقه معطل بودند تا البسه تیم استقلال از انبار به دست بازیکنان برسد! استقلالی‌ها بعد از حضور شفر حدود 15 دقیقه با وی گپ زده و مشغول صحبت شدند و پس از آن هم جلسه ای در رختکن برگزار کردند تا سرانجام لباس‌ها به دستشان برسد! مخص نیست در این یک ماه که زمان تمرینات استقلال هم از پیش تعیین شده بود چرا هماهنگی برای رسیدن البسه به دست بازیکنان در ساعت مقرر صورت نگرفته بود. ضمن آنکه در پایان تمرین شفر از وضعیت کیفیت چمن هم راضی نبود آن هم در حالی که ترمیم چمن و بازسازی رختکن ها می‌توانست در این یک ماه اخیر صورت بگیرد که این موضوع هم اتفاق نیفتاد. 

در تمرین امروز تعداد زیادی از بازیکنان هم حضور نداشتند، سید حسین حسینی که با این باشگاه قرارداد دارد، فرشاد محمدی مهر، اللهیار صیادمنش و محمد دانشگر هم در تمرین امروز غایب بودند و تکلیف باقری و غفوری هم مشخص نشده است. جباروف هنوز تکلیف خود را روشن نکرده و به نظر می‌رسد استقلالی‌ها تا زمان شکل گیری حداقل چند روز دیگر را از دست بدهند تا بلکه بتوانند شرایط را به روال طبیعی برگردانند.