به گزارش پارس نیوز، 

آندره آ جیانی در نشست خبری پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل آلمان اظهار داشت: انتظار داشتیم بازی دشواری در پیش داشته باشیم و از قبل هم این موضوع را گفته بودم. برای نخستین بار بود که در سالن آزادی بازی می کردیم و خوشحالم که توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی افزود: در زدن سرویس های پرشی خوب کار کردیم اما در مجموع تعداد اشتباهات تیم ما بالا بود. در طول مسابقه سعی کردیم راهی برای حل کردن مشکلات خودمان پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی آلمان گفت: از اینکه شکست خوردیم ناراحتم ولی خوشحالم که بازیکنان جوانم توانستند در این سالن عملکرد خوبی ارائه کنند.

وی درباره شیوه برگزاری لیگ ملت های والیبال خاطرنشان کرد: وارد سطحی شده ایم که باید با تیم های قدرتمند روبرو شویم و تجربه های بیشتری کسب کنیم اما اینکه در پنج هفته سفرهای زیادی داشته باشیم جای سوال دارد. این شیوه موقعی درست است که بر اساس رتبه تیم ها در رده بندی جهانی مشخص شود که تیم ها به کدام کشور سفر کنند.

جیانی گفت: در هفته نخست رقابت ها با تیم های قدرتمند برزیل، صربستان و ایتالیا بازی کردیم و در آغاز تورنمنت سه شکست پشت سر گذاشتیم. باید برنامه رقابت ها بر اساس رنکینگ تیم ها تدوین شود تا سطح مسابقات هفته های مختلف نزدیک به هم باشد.

وی گفت: البته باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که شرایط برای همه تیم ها تقریبا یکسان است.

اریش فروم کاپیتان تیم ملی آلمان هم در این نشست خبری گفت: خوب بازی کردیم و ناراحتم که نتوانستیم به پیروزی برسیم. در طول این پنج هفته سطح بازی خود را بالا بردیم. تیم ما جوان است و تلاش می کنیم در آینده بهتر از این باشیم.

وی افزود: به تماشاگران ایرانی که خیلی خوب تیم خود را تشویق می کنند آفرین می گویم.

 

انتهای پیام /