به گزارش پارس نیوز، 

کارلوس کی روش گفت: همیشه مربیان درباره داور صحبت می کنند و فقط در موارد خاص است که شاید حق با آنها باشد. در اینجا من از کشورم حرف بزنم. ما در پرتغال برج های عظمی داریم و وقتی که صحبت می شود انگار این برج ها روی سر ما فرود می آید. من نباید درباره داوری حرف بزنم. بازی فوتبال به مردم تعلق دارد و بهتر است برخی پشت پرده درباره بازی تصمیم بگیرند. در بازی همه چیز باید مشخص باشد! در ۲۰۱۴ مقابل آرژانتین ما می دانستیم که انسان اشتباه می کند و شکست می خورد.

او ادامه داد: سیستم ویدیو چک آمد تا این اشتباهات مرگبار را کاهش دهد. نباید اکنون دوباره همان اشتباهات را تکرار و توجیه کرد. اگر لازم است که موضوعی را نسبت به داور دارید باید به فیفا نامه بزنید. ما فردا بازی داریم و نیاز داریم که بدانیم چه کسی برای ما سوت می زند.

کی روش ادامه داد: مثل این است که از یک خانم درباره بارداری اش سوال کنید اما او در پاسخ بگوید کمی حامله هستم و کمی هم حامله نیستم! این نیاز به اتفاق روشنی دارد و مشخص است. ما باید بدانیم چه کسی داوری می کند و این خواسته ماست. سیستم داوری و ویدیو چک هم مشخص است و مردم حق دارند که قواعدبازی را بدانند و اینکه مقابل پرتغال یا صربستان و آلمان باشد و وقتی اشتباه برای ما شکل بگیرد ما باید برنامه خودمان را دنبال کنیم و شنا کنیم به جلو برویم و خودمان را نجات دهیم.


انتهای پیام/